ریلمی سال آینده یک تلفن هوشمند با فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات اولترا دارت روانه بازار می کند

سال گذشته، در ماه جولای، ریلمی رسماً فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات اولترا دارت خود را معرفی کرد. این فناوری در حالی که سال گذشته اعلام شد، اما تاکنون بر روی هیچ یک از تلفن‌های هوشمند این برند در دسترس نیست و شرکت فاش نکرده است که کدام گوشی قرار است از آن استفاده کند. همراه چیکاو باشید.

 با این حال، ریلمی در حال آماده شدن برای معرفی یک تلفن هوشمند جدید در سال آینده است که با پشتیبانی از این فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات اولترا دارت ارائه می‌شود. این اطلاعات توسط مادهاو شث ) Madhav Sheth)، معاون ریلمی و مدیر عامل بخش هند، اروپا و آمریکای لاتین شرکت ریلمی در مصاحبه‌ای با سایت جی اس ام آرنا (GSMArena) فاش شد.

او همچنین در مورد گوشی هوشمند جدیدی صحبت کرده که از آن با عنوان «پرچمدار فوق العاده برتر» نام می‌برد که تحت سری ریلمی جی تی معرفی خواهد شد، اما زمان عرضه آن دستگاه هنوزمشخص نشده است. علاوه بر این، همچنین مشخص نیست این گوشی هوشمند به گفته‌ی او «پرچمدار فوق‌العاده برتر» آیا از فناوری شارژ فوق سریع برخوردار خواهد شد یا خیر.

 فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات اولترا دارد ریلمی می‌تواند تنها در مدت زمان ۳ دقیقه باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را به میزان ۳۳ درصد شارژ کند. برای دستیابی به چنین سرعت شارژ سریعی، گفته می‌شود که ریلمی از یک راهکار شارژ سه طرفه استفاده می‌کند.

راهکار شارژ سه طرفه یعنی به طور هم‌زمان ولتاژ پایین را ارسال می‌کند تا توان شارژ را به حداکثر برسانند و به طور موثر اتلاف گرما را کاهش دهند. به گفته این شرکت، این راهکار برای شارژ و کل فرایند شارژ و کلاً برای خنک‌سازی بهینه شده است، که منجر به استفاده‌ی فوق العاده بالای ۹۸ درصدی از میزان برق ارسالی برای شارژ باتری می‌شود.

ریلمی - چیکاو

 علاوه بر این، سیستم شارژ جدید از ساختار  flip-chip استفاده می‌کند که مسیر فعلی بین پورت Type-C را کوتاه کرده و منبع گرما را کاهش می‌دهد. همچنین از یک صفحه VC بسیار نازک با راندمان هدایت حرارتی بالا استفاده می‌کند تا به سرعت انرژی حرارتی را در طول فرآیند جذب و پراکنده کند. این فناوری همچنین با پروتکل‌های شارژ VOOC، Dart، Warp، SuperVOOC، SuperVOOC 2.0  و SuperDart سازگار است. این دستگاه تا ۱۲۵ وات پروتکل شارژ سریع PPS ، ۶۵ وات پروتکل شارژ سریع PD  و ۳۶ وات پروتکل  شارژ سریع  QI را پشتیبانی می‌کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.