گوشی هوشمند ویوو وای ۲۰ تی با اسنپدراگون 662 و ۶ گیگابایت رم معرفی شد

ویوو یک عضو جدید به سری Y خود در هند اضافه کرد. گوشی ویوو وای ۲۰ تی  (vivo Y20 T) در حال حاضر برای خرید از طریق Flipkart در دسترس قرار دارد و به زودی از طریق Amazon. in، Paytm،  Bajaj Finserv EMI Store و دیگر شرکای خرده فروشی، در دو رنگ مشکی  Obsidian Black و ارغوانی  Purist Purple در دسترس قرار می‌گیرد. مدل پایه با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی  به دلیل تخفیف ۲۰ درصدی با قیمت ۱۵۴۹۰ روپیه (در حدود ۲۱۰ دلار آمریکا) در دسترس قرار می‌گیرد. همراه چیکاو باشید.

گوشی ویوو وای ۲۰ تی  تقریباً مشابه Y20 است، اما در عوض تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ کوالکام که در ویوو وای ۲۰ استفاده شده بود، از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ بهره می‌برد. در همه نسخه‌های این گوشی میزان رم به طور ثابت ۶ گیگابایت است.

صفحه نمایش گوشی ویوو وای ۲۰ تی - چیکاو

این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی از نوع LCD با وضوح اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده می کند. از دیگر قابلیت های و ویژگی‌های این تلفن همراه می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدای هدفون، رادیو FM، باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که می‌تواند از فست شارژ ۱۸ واتی نیز پشتیبانی کند. این گوشی هوشمند رابط کاربری اختصاصی ویوو Funtouch OS را در بالای سیستم عامل اندروید ۱۱ گوگل اجرا می‌کند.

گوشی ویوو وای ۲۰ تی آبی - چیکاو

از نظر ماژول دوربین در پنل پشتی نیز، این گوشی از یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند و علاوه بر آن یک جفت سنسور ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی مینیاتوری ماکرو و داده‌های عمق تصویر نیز در این مجموعه همراه شده‌اند. در پنل جلو نیز یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای ثبت عکس های سلفی و انجام تماس‌های تصویری قرار داده شده است.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.