نسل دوم دستگاه استند شارژر گوگل پیکسل نشان از طراحی بهبودیافته و عملکردهای بیشتر دارد

گوگل برای تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر)برگزاری یک رویداد را برنامه ریزی کرده است. در این رویداد قرار است که گوشی‌های سری پیکسل ۶ را رونمایی کند و علاوه بر آن سایر محصولات یا وسایل جانبی را که تدارک دیده است در این کنفرانس معرفی کند. اکنون پیش از انجام این رویداد خبرهای مربوط به برخی از محصولات گوگل پیش از رونمایی، فاش می‌شود.

در حال حاضر در خبر جدیدی که فاش شده است، گفته شده که گوگل قصد دارد در این رویداد دستگاه استند گوگل پیکسل ۶ را نیز معرفی کند. برخی از ویژگی‌های این استند شارژ جدید گوگل پیکسل ۶ که آن را از مدل قدیمی متمایز می‌کند، نیز مشاهده می‌شود. همراه چیکاو باشید.

این پایه استند شارژر  پیکسل ۶  علاوه بر این که دارای یک فن خنک کننده است، از سرعت شارژ سریع تری نیز پشتیبانی می‌کند، که قبلاً از طریق برخی خبرهای فاش شده در مورد آن اطلاعاتی در دسترس قرار گرفته بود.

اکنون این خبری که تازه فاش شده نشان می‌دهد که این استند جدید پیکسل ۶ دارای سیستم شارژ بی‌سیم است که از سیم پیچ اختصاصی برای شارژ کردن دستگاه‌های پوشیدنی نیز بهره می‌برد. این دستگاه استند جدید برای سایر دستگاه‌های پوشیدنی که با آن سازگار باشند، می‌تواند نهایتا تا قدرت ۲۳ وات شارژ را فراهم کند، در حالی که فن خنک کننده فعال آن نیز تعادل و کارایی لازم و مناسب را در حین کار حفظ می‌کند.

افشاگر این خبر،  M. Brandon Lee که این جزئیات را از طریق کانال یوتیوب خود ارائه کرده است و همچنین تصاویر مربوط به این دستگاه را نیز منتشر کرده است، می گوید:

«گوگل پیکسل استند (نسل دوم) با قیمت ۷۹ دلار با قدرت شارژ ۲۳ واتی، دارای دو نقطه شارژ و در دو رنگ در دسترس قرار خواهد گرفت. این دستگاه دارای فن خنک کننده است. البته بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های فوق العاده‌ی این دستگاه را زمانی متوجه خواهید شد که شما گوشی هوشمند پیکسل ۶ خود را برای شارژ شدن روی این استند قرار دهید که ازجمله می‌توان به صفحه هوشمند آن اشاره کرد.»

همان طور که در بالا شرح داده شد این پایه‌ی شارژ بی سیم پیکسل درواقع دو خروجی آداپتور شارژ دارد که یکی برای شارژ کردن گوشی هوشمند گوگل پیکسل استفاده می‌شود و دیگری نیز برای شارژ کردن سایر دستگاه‌های پوشیدنی سازگار تعبیه شده است.همچنین این دستگاه از صفحه هوشمند نیز برخوردار شده است.

ایه‌ی شارژ بی سیم پیکسل سفید - چیکاو

 این دستگاه  از بخش قابل توجهی از مواد بازیافتی ساخته شده است که این خبر علاقه‌مندان به محیط زیست را به وجد خواهد آورد. علاوه بر تجربه نرم افزاری بهبود یافته، با استفاده از استند گوگل پیکسل ۶، مجموعه‌ای از عملکردها را نیز ارائه می‌دهد که استفاده از آن به عنوان لوازم جانبی پیکسل ۶ را به یک تجربه هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند.

جزئیات دیگری نیز در مورد این دستگاه وجود دارد که شامل یک سال ضمانت محدود برای سایر کشورها و ۲ سال گارانتی برای اتحادیه اروپا، چین و انگلستان خواهد بود. تأیید این خبرهای افشا شده هنگامی که به تاریخ عرضه دستگاه استند شارژر گوگل پیکسل ۶ در ۱۹ اکتبر نزدیک می‌شویم، تأیید می‌شود. طبق خبرهای فاش شده جدید، این دستگاه استند شارژر جدید گوگل پیکسل ۶ در ایالات متحده ۷۹ دلار هزینه خواهد داشت.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.