اولین بلندگوی گردنی بی سیم سونی مجهز به فناوری دالبی اتموس رونمایی شد

سونی اولین بلندگوی گردنی خود را با استفاده از قابلیت دالبی اتموس (Dolby Atmos) روانه بازار کرد. بلندگوی سونی SRS-NS7 اولین بلندگوی گردنی در جهان است که می‌تواند از فناوری دالبی اتموس استفاده ‌کند. بلندگوی سونی SRS-NS7 با فرستنده بلوتوث WLA-NS7 همراه است که درواقع مکمل یکدیگر هستند و همچنین با مدل‌های تلویزیونی براویا ایکس آر (BRAVIA XR) سونی ترکیب می‌شود تا صدای دالبی اتموس را به بلندگو منتقل کند. همراه چیکاو باشید.

برنامه 360 Spatial Sound Personalizer به کاربران کمک می‌کند تا از گوش خود عکس بگیرند تا بتوانند نقشه HRTF از گوش خود ایجاد کنند. سپس نقشه HRTF به سیستم بازگردانده می‌شود تا صدای اتموس را به شکل خاص گوش و سر شما سفارشی سازی کند.

SRS-NS7 همچنین می‌تواند تاخیر صدا را برای تجربه بهتر مشاهده به حداقل برساند. با این حال، ویژگی تأخیر کم فقط با مدل‌های تلویزیون براویا ایکس آر سونی سازگار است.

متأسفانه، حتی تلویزیون‌های سونی در حال حاضر با حالت تاخیر کم سازگار نیستند. SRS-NS7 همچنین می‌تواند با رایانه شخصی، تلفن هوشمند یا هر منبع دستگاهی که دارای بلوتوث است، جفت شود. برای استفاده از این بلندگوی سونی حتی تماس با میکروفون نیز امکان‌پذیر است. ضمن این که اسپیکر سونی SRS-NS7 می‌تواند به طور همزمان به دو دستگاه متصل شود که واقعاً قابلیتی چشمگیر است.

SRS-NS7 دارای یک درایور فعال و یک تابشگر یا منبعی تابنده منفعل در هر دو طرف است. هر دو به سمت بالا خم شده‌اند تا بتوانند صدا را در موقعیت دقیق ارسال کنند. این اسپیکر دارای روکش پارچه‌ای و بند گردن قابل انعطاف است. این اسپیکر از تأییدیه IPX4 بهره می‌برد، بنابراین در برابر پاشش آب مقاوم است.

بلندگوی گردنی سونی - چیکاو

اسپیکر سونی با یک بار شارژ کامل می‌تواند حداکثر تا مدت ۱۲ ساعت فعالیت داشته باشد و موسیقی پخش کند. علاوه بر این، این اسپیکر همچنین از امکان شارژ سریع نیز می‌تواند پشتیبانی کند.بنابراین تنها با ده دقیقه شارژ سریع می‌تواند تا یک ساعت عمر باتری را به همراه داشته باشد و برای شما موسیقی پخش کند.

ضمن این که فرستنده بی‌سیم این اسپیکر سونی WLA-NS7 به طور جداگانه با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسد و می‌توان از آن با برخی هدفون‌های بلوتوثی سونی نیز استفاده کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.