نوت بوک هواوی میت بوک ۱۴ اس به زودی در انگلستان و آلمان عرضه می شود

امروز، Huawei Central گزارش داد که لپ‌تاپ هواوی میت بوک ۱۴ اس (Huawei MateBook 14s) در بازارهای انگلستان و آلمان عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ هواوی در حال حاضر برای پیش فروش در این دو کشور اروپایی موجود است. ضمن این که نوت بوک میت ۱۴ اس در دو رنگ موجود می‌شود،  سبز (spruce green) و خاکستری (space gray). هر دو نسخه‌ی این نوت بوک  ظاهری شیک و مدرن دارند. همچنین، سرویس‌های موبایلی هواوی نیز به طور پیش فرض روی این لپ‌تاپ‌ها نصب شده‌اند. همراه چیکاو باشید.

نوت بوک میت بوک ۱۴ اس هواوی در بازار انگلستان، ۱۱۹۹.۹۹پوند قیمت دارد. در بازار آلمان، این لپ‌تاپ  در مدل ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و پردازنده نسخه  Core i7- 11370H  در حدود ۱۲۹۹ یورو قیمت دارد اما نسخه‌ی دیگر این نوت بوک با مشخصات ۱۶ گیگابایت رم بعلاوه  ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با پردازنده نسخه Core i7-11370H با قیمت ۱۴۹۹ یورو عرضه می‌شود. البته، هنگام خرید این لپ‌تاپ در بازارهای انگلستان و آلمان، هدایای رایگان از قبیل یک دستگاه مانیتور ۲۳.۸ اینچی هواوی و هدایای دیگر نیز دریافت خواهید کرد.

لپ‌تاپ هواوی میت بوک ۱۴ اس - چیکاو

  • میت بوک ۱۴ اس هواوی

اولین لپ‌تاپ هواوی از این سری، در ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) در چین معرفی شد. این نوت بوک از صفحه نمایش لمسی استفاده می‌کند و به همراه برنامه‌های تلفن همراه هواوی که به طور پیش فرض نصب شده‌اند، عرضه می‌شود. درکل، مهم نیست که از چه نوع دستگاهی از برند هواوی استفاده می‌کنید، مهم این است که این لپ‌تاپ‌ها می‌توانند با آن‌ها سازگاری داشته و برنامه‌های کامپیوتر و گوشی همراه را ادغام می کند. یعنی می‌توانید به راحتی اطلاعات را بین دستگاه‌ها منتقل یا روی لپ‌تاپ با گوشی کار کنید.

علاوه بر این، این لپ‌تاپ‌ها از سیستم خنک کننده shark fin (باله کوسه) ارتقا یافته بهره می‌برند یعنی خنک‌سازی لپ‌تاپ به عهده سیستم خنک‌کننده‌ای قرار گرفته که با الهام‌گیری از بال کوسه طراحی و ساخته شده است. این خنک‌کننده با استفاده از فن‌هایی کار می‌کند که کم‌صدا هستند و توان انتقال حرارت زیادی دارند.

صفحه نمایش لپ‌تاپ هواوی میت بوک ۱۴ اس - چیکاو

در مورد بقیه ویژگی‌ها، این لپ‌تاپ‌های هواوی دارای صفحه نمایش است که رزولوشن ۲۵۲۰ × ۱۶۸۰ دارد. صفحه نمایش این لپ تاپ همچنین از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، ۱.۰۷ میلیارد رنگ، لمس ۱۰ نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، به راحتی می‌توانید بین نرخ نوسازی تصویر برای انتخاب ۹۰ هرتز و ۶۰ هرتز سوئیچ کنید تا به شما اجازه دهد میزان نرخ نوسازی صفحه نمایش مربوط به یک بازی یا فیلم را تنظیم کنید.

علاوه بر این، دارای گواهینامه رنگ حرفه‌ای TUV Rheinland است و از حالت روشنایی هوشمند ویژه پشتیبانی می‌کند. یک دوربین در زیر قاب باریک وجود دارد که از face unlock پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ در داخل بدنه، میزبان نسل ۱۱ پردازنده Core i7 و گرافیک Intel Iris X است. توان عملکرد لپ‌تاپ در حالت عملکرد بالا ۴۵ وات است.

بدنه لپ‌تاپ هواوی میت بوک ۱۴ اس - چیکاو

میزان ورودی هوا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد. باتری ۶۰ وات ساعتی آن قادر است به مدت ۱۳ ساعت به شما اجازه دهد تا با این لپ‌تاپ کار کنید. ضمن این که تنها با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانید به مدت ۳ ساعت از لپ‌تاپ استفاده کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های این لپ‌تاپ پشتیبانی از فست شارژ ۹۰ واتی هواوی است. نوت بوک هواوی میت بوک ۱۴ اس از HUAWEI SOUND استفاده می‌کند که درواقع برای شما یک استریوی همه جانبه گسترده‌تر و کاملتر را به ارمغان می‌آورد. این لپ‌تاپ هواوی دارای چهار بلندگوی متقاطع با فرکانس بالا و پایین است. وزن این نوت بوک نیز ۱.۴۳ کیلوگرم است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.