مشخصات نوکیا ایکس ۱۰۰ و جی ۳۰۰ قبل از معرفی، از طریق لیست نتفلیکس فاش شد

شرکت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) تولید کننده گوشی‌های برند نوکیا، قرار است در رویداد روز چهارشنبه ۶ اکتبر (۱۴ مهر ماه) از محصولات جدید رونمایی کند. در مورد محصولاتی که قرار است در این رویداد معرفی شوند، اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما فعلاً این خبر تأیید شده که قرار است از تبلت جدید نوکیا در این رویداد رونمایی شود اما گفته می‌شود که از چند دستگاه گوشی هوشمند جدید نوکیا نیز رونمایی خواهد شد که به احتمال زیاد تا قبل از پایان سال جاری در بازار عرضه خواهند شد. در ادامه همراه چیکاو باشید.

ازجمله این تلفن‌های همراه می‌توان به دو دستگاه  گوشی نوکیا ایکس ۱۰۰ ( Nokia X 100) و گوشی نوکیا جی ۳۰۰ ( Nokia G 300) اشاره کرد که نتفلیکس (Netflix) نیز وجود این دو مورد را تأیید کرده است.

 اولین بار در ماه آگوست (مرداد – شهریور) در مورد گوشی نوکیا ایکس ۱۰۰ و نوکیا جی ۳۰۰ مطالبی به گوش رسید که افشاگر معروف ایوان بلس آن را فاش کرده بود.این افشاگر فهرستی از دستگاه‌های آینده اچ ام دی گلوبال را منتشر کرد و در این لیست نام رمز آن دستگاه‌ها را نیز نشان داد. از بین دستگاه‌های موجود در این لیست، فقط گوشی نوکیا جی ۵۰ ( Nokia G 50) معرفی شده  و نوکیا تی ۲۰ (Nokia T 20) تبلتی است که در رویداد ۶ اکتبر معرفی می‌شود.

صفحه نمایش نوکیا جی 300 - چیکاو

اکنون گوشی نوکیا ایکس ۱۰۰ و نوکیا جی ۳۰۰ در این فهرست مشاهده می‌شوند که برای پشتیبانی از Netflix HDR معرفی شده‌اند.این لیست همچنین شامل نوکیا ۸.۳ مجهز به ۵جی ( Nokia 8.3 5G)، نوکیا جی ۵۰ ( Nokia G 50)، نوکیا ایکس آر ۲۰ (Nokia XR20)، نوکیا ایکس ۱۰ ( Nokia X 10) و نوکیا ایکس ۲۰ ( Nokia X 20) است.

اطلاعات کمی در مورد نوکیا ایکس ۱۰۰ وجود دارد اما چند روز پیش در مورد گوشی نوکیا جی ۳۰۰ اطلاعاتی فاش شد که در مورد طراحی و مشخصات آن بود. این تلفن همچنین از پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ مجهز به ۵جی بهره خواهد برد یعنی همان تراشه‌ای که تاکنون به ۴ تلفن دیگر نوکیا که در سال جاری معرفی شده‌اند، قدرت می‌بخشد.

صفحه نمایش نوکیا ایکس 100 - چیکاو

گوشی نوکیا جی ۳۰۰ دارای صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی از نوع LCD با رزولوشن اچ دی پلاس خواهد بود. این گوشی برای تعبیه دوربین سلفی در بالای نمایشگر از ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. حسگر ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس های تصویری در داخل این بریدگی قطره‌ای قرار خواهد گرفت.

 در قسمت پشتی یک محفظه دوربین به شکل oreo قرار دارد که دارای یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین داده‌های عمق تصویر ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی از حافظه ذخیره سازی داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد اما با استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی می‌توان میزان حافظه را افزایش داد. همچنین انتظار می‌رود که یک باتری ۴۴۷۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع و اندروید ۱۱ را به طور پیش فرض اجرا کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.