انتظار می رود میزان فروش گلکسی زد فولد و زد فلیپ این هفته در کره جنوبی به 1 میلیون برسد

تنها یک ماه پس از عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو نسل سوم سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ ( Galaxy Z Fold3) و زد فلیپ ۳ (Galaxy Z Flip3) در راه رسیدن به فروش ۱ میلیون دستگاه در کشور خود کره جنوبی هستند. به گفته مقامات مخابرات، این امر باید تا پایان همین هفته اتفاق بیفتد. همراه چیکاو باشید.

چنین سرعتی برای فروش این دو دستگاه تلفن تاشوی سامسونگ یک سرعت چشمگیر است. این مانند سرعت فروش گلکسی نوت ۱۰ و سری اس ۸ است که تاکنون موفق شده‌اند مانند برخی دیگر از تلفن‌های هوشمندی که تقاضای بالایی برای خرید داشته‌اند به رکورد فروش یک میلیون دستگاه در کشور کره جنوبی دست یابند.

گوشی‌های هوشمند تاشو نسل سوم سامسونگ - چیکاو

 از بین این دو تلفن هوشمند، گوشی زد فلیپ ۳ از محبوبیت و فروش بیشتری برخوردار بوده است و دو برابر گوشی تاشوی گلکسی زد فولد فروش داشته است.البته این موضوع خیلی هم تعجب برانگیز نیست زیرا از این دو گوشی تاشوی سامسونگ، گلکسی زد فلیپ ۳ بسیار مقرون به صرفه‌تر از گوشی زد فولد ۳ است اما نکته جالب اینجاست که گوشی زد فلیپ به رتبه پرفروش‌ترین گوشی تاشو در کره جنوبی تاکنون دست یافته است.

فروش این گوشی‌ها به قدری خوب پیش رفته است که گمان می‌رود امکان دارد به طور ناخواسته باعث از بین رفتن بازار فروش گلکسی اس ۲۱ اف ای یا همان نسخه فن ادیشن مخصوص هواداران سامسونگ شود که تاکنون به دلیل محدودیت و کمبود تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام نتوانسته است تولید و در بازار عرضه شود.

 به هر حال، موفقیت فروش زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به آن صورت غیر منتظره نبود، زیرا این دو از نظر پیش سفارشات در کره از سری گلکسی اس ۲۱ و سری گلکسی نوت ۲۰ با مجموع ۹۲۰۰۰۰ دستگاه پیش خرید، پیشی گرفته بودند. از این تعداد ، 270،000 نفر در روز اول پیش خرید خود را ثبت کردند که در این مورد نیز رکورد جدیدی را برای دستگاه‌های گلکسی ثبت کردند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.