امتیاز گیک بنچ نسخه مجهز به تراشه اگزینوس گلکسی اس ۲۱ اف‌ای سامسونگ فاش شد

نسخه‌ی مقرون به صرفه‌ی گوشی پرچمدار گلکسی اس ۲۱ نسخه‌ی طرفداران (Galaxy S21 FE) سامسونگ مدت زیادی است که در راه است، اما این شرکت هنوز تاریخ عرضه این دستگاه مورد انتظار را اعلام نکرده است. گمانه زنی‌هایی مبنی بر عرضه این دستگاه در ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) وجود دارد. در حالی که ما منتظر تایید رسمی هستیم، جزئیات جدیدی در مورد گلکسی اس ۲۱ اف‌ای ظاهر شده است. همراه چیکاو باشید.

مدلی که گمان می‌رود گلکسی اس ۲۱ اف‌ای باشد در گیک بنچ ظاهر شده است. این اولین بار نیست که این دستگاه در گیک بنچ ظاهر می‌شود، اما چیزی که این موضوع را دیدنی می‌کند این است که این مدل دارای تراشه اگزینوس است. به طور خاص، دستگاهی که شماره مدل SM-G990E را دارد مجهز به پردازنده پرچمدار اگزینوس ۲۱۰۰ است.  

سامسونگ به طور معمول، نسخه‌های اگزینوس گوشی‌های خود را برای بازارهای خاصی تولید می‌کند.بنابراین احتمال داده می‌شود که نسخه‌ی اگزینوس این گوشی نیز در برخی بازارها به فروش برسد. اما با توجه به این که این تراشه به اندازه‌ی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ قدرتمند نیست این امر می‌تواند باعث بروز بعضی از بحث و جدل‌ها شود که این پردازنده ممکن است نتواند برخی از مدل‌های گلکسی اس ۲۱ اف‌ای را نیز تغذیه کند.

نمره گیگ بنچ Samsung Galaxy S21 - چیکاو

نمره گیگ بنچ این گوشی نیز مشاهده شد که عملکرد این گوشی در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۱۰۸۴  را کسب کرده است و در بخش چند هسته‌ای نیز موفق شده تا امتیاز ۳۳۱۶ را به دست آورد. به عنوان یادآوری باید گفت که تراشه‌ی اگزینوس ۹۹۰ که در سال گذشته استفاده شد، نسبت به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ از قدرت پایین‌تری برخوردار بود اما خوشبختانه، تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ که قرار است در این گوشی استفاده شود، نسبت به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ عملکرد خیلی پایین‌تری ندارد.

در همین راستا، سامسونگ شروع به ارسال جدیدترین پچ امنیتی اندروید برای ماه سپتامبر (شهریور) برای گلکسی اس ۲۰ اف‌ای حتی قبل از شروع ماه سپتامبر (شهریور) کرده است. این به روزرسانی در سیستم عامل نسخه G781BXXU4CUH5 را نشان می‌دهد و دارای حجم ۷۹۰ مگابایت است. به غیر از پچ امنیتی، این به روزرسانی هیچ ویژگی جدیدی را جز بهبود پایداری سیستم به ارمغان نمی‌آورد.

جدیدترین پچ امنیتی اندروید برای ماه سپتامبر (شهریور) برای گلکسی اس ۲۰ اف‌ای - چیکاو

این به روزرسانی قبلاً برای برخی از کاربران در اتریش، ایتالیا، لوکزامبورگ، سوئیس، اسلوونی، کشورهای شمال اروپا، جمهوری چک، لهستان و منطقه بالتیک ارسال شده است. ما انتظار داریم سامسونگ به زودی این به روز رسانی را در بازارهای بیشتری عرضه کند. درصورتی که می‌خواهید به طور دستی این به‌روز رسانی را انجام دهید، به منوی تنظیمات بروید و گزینه‌ی Software update (به‌روز رسانی نرم‌افزار) را به طور دستی انتخاب کنید.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.