وایو به مناسبت پنجمین سالگرد، لپ تاپ وایو نسخه ویژه رنگ آبی-طلاییرا رونمایی کرد

وب سایت رسمی وایو VAIO هنگ کنگ امروز نسخه ویژه‌ای از نوت بوک VAIO SX12 خود را با نام (Kachi-iro)، با الهام از رنگ‌های سنتی سامورایی، رونمایی کرد. به این ترتیب، لپ‌تاپ با رنگ نیلی/آبی سرمه‌ای جذاب رنگ آمیزی شده است و رنگ طلایی برای لمس ظرافت آن را برجسته کرده است. همراه چیکاو باشید.

این لپ‌تاپ وایو که برای پنجمین سالگرد وایو تولید شده  وبا یک پارچه مخصوص « Ultrasuede» تزئین گردیده است، در ژاپن عرضه می‌شود. وایو می‌گوید که رنگ منحصر به فرد نمادی از غرور و افتخار آن از میراث آن از گذشته تولید ژاپنی است. و به عنوان یک گیلاس در بالا، رنگ نیلی نیز باید برای کاربر لپ تاپ خوش شانس باشد، همان طور که برای سامورایی‌های دوران گذشته شانس و خوشبختی را به ارمغان می‌آورد.پیکربندی نوت بوک VAIO SX12 با نام (Kachi-iro) - چیکاوبا توجه به مشخصات واقعی آن، نوت بوک وایو SX12 از یک طراحی فوق العاده سبک استفاده می‌کند و با وجود داشتن یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ 12.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی با رزولوشن 1080P، تنها 899 گرم وزن دارد و بسیار سبک است. این دستگاه از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل Core i5-8265U و i7-8565U استفاده می‌کند. بدنه آن از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ ساخته شده است که دارای یک فن برای دفع گرما است. صفحه کلید دارای پشتیبانی از نور پس زمینه است.

این لپ تاپ در دو نسخه  ۸  و ۱۶ گیگابایت رم  عرضه می‌شود. ذخیره‌سازی را می‌توان بین ۲۵۶ گیگابایت یا 512 گیگابایت از نوع SSD NVMe انتخاب کرد. اما شاید جالب‌ترین قسمت این دستگاه تعداد زیادی پورت و رابط کاربری آن باشد. تمام پورت‌های مورد نیاز کاربر ازقبیل  VGA، RJ-45، رابط HDMI، شکاف کارت SD یا پورت Type-C در بدنه‌ی این لپ‌تاپ تعبیه شده است. همه این‌ها در وزن و عرض دستگاه تأثیر کمی دارد.

قابلیت های نوت بوک VAIO SX12 با نام (Kachi-iro) - چیکاو

 لپ تاپ دارای طراحی در مخصوص است که هنگام باز شدن پایه آن را بلند می‌کند. از شارژ سریع PD با عمر باتری ۱۰.۵ ساعت پشتیبانی می‌کند. آخرین و مهمترین نکته، خرید نسخه وایو SX12 Kachi-iro به شما یک پارچه مخصوص پاک کردن « Ultrasuede  »  ساخته شده با استفاده از فناوری Toray ژاپنی را اهدا می‌کند. البته این پارچه از علامت تجاری VAIO در جلو برخوردار است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.