اولین لپ تاپ تولیدی نوکیا با نام نوکیا پیور اس ۱۴ در هند معرفی شد

بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند تا در فصل جشن هند بسیاری از محصولات خود را معرفی کرده و به فروش برسانند. خرده فروشی اینترنتی و آنلاین فلیپ کارت ( Flipkart)  یکی از بزرگترین فروش‌های سال خود را در قالب فروش Big Billion Days Sale (فروش بزرگ روزهای میلیاردی) از ۳ تا ۱۰ اکتبر (۱۱ تا ۱۸ مهر ۱۴۰۰) برگزار می‌کند. در نتیجه، بسیاری از شرکت‌ها محصولات جدیدی را در طول این جشنواره عرضه می‌کنند. همراه چیکاو باشید.

ما شاهد معرفی محصولات زیاد و جدیدی از پوکو و ریلمی بودیم و اکنون به نظر می‌رسد که نوکیا نیز قصد دارد تا محصولات جدیدی را در بازار این روزهای فستیوال «فروش بزرگ روزهای میلیاردی» عرضه می‌کند. جالب است بدانید که این شرکت گوشی‌های هوشمند جدیدی را به بازار نمی‌آورد، بلکه محصولات جدید دیگری را برای سایر بخش‌های بازار به ارمغان می‌آورد. امروز، این برند یک لپ تاپ جدید با نام نوکیا پیور بوک اس ۱۴ ( Nokia PureBook S14) و یک تلویزیون با پنل کیولد – QLED نوکیا با وضوح Ultra HD 4K را معرفی می‌کند.

  • لپ‌تاپ نوکیا پیور بوک اس ۱۴

لپ‌تاپ نوکیا پیور بوک اس ۱۴ (Nokia PureBook S14)  با پردازنده Intel Core i5 عرضه می‌شود و ویندوز 11 را مستقیماً از جعبه که خارج شود به طور پیش فرض اجرا می‌کند. نوکیا از نسخه قریب الوقوع ویندوز 11 در ۵ اکتبر استفاده می‌کند تا اولین لپ‌تاپ خود را با سیستم عامل ویندوز 11 به طور مستقیم عرضه کند. لپ‌تاپ نوکیا پیور بوک  اس۱۴ از مجموعه لپ‌تاپ‌های PureBook نوکیا است که  که این سری با لپ‌تاپ پیور بوک ایکس ۱۴ نوکیا آغاز شده است. لپ تاپ جدید یک لپ تاپ نازک و سبک است که فقط 1.4 کیلوگرم وزن دارد. در داخل بدنه این لپ‌تاپ پردازنده 11 هسته‌ای Intel Core i5 با گرافیک یکپارچه Iris Xe و پشتیبانی از Dolby Atmos وجود دارد.

این دستگاه در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد که یکی با 8 گیگابایت و دیگری با 16 گیگابایت رم عرضه می‌شود. هر دو آنها با حافظه ذخیری سازی ۵۱۲ گیگاباتی از نوع SSD 512 NVMe همراه می‌شوند. این محصول دارای صفحه نمایش IPS فول اچ دی با 14 اینچ و نسبت صفحه نمایش به بدنه 82 درصد است. از نظر قابلیت اتصال، لپ‌تاپ نوکیا اس ۱۴ دارای پورت USB-A 3.0، پورت USB-C و پورت HDMI است. گزینه‌های اتصال بی‌سیم شامل بلوتوث v5 و Wi-Fi دو بانده را نیز دارد.

لپ‌تاپ نوکیا پیور بوک اس ۱۴ - چیکاو

همان طور که گفته شد، این دستگاه اولین لپ‌تاپی است که با سیستم عامل ویندوز 11 وارد کشور هند شده است. برخی از شرکت‌ها در ماه‌های گذشته وعده داده‌اند تا لپ‌تاپ‌هایی را با استفاده از ویندوز 11 به بازار عرضه کردند اما تاکنون هیچ دستگاهی با این نسخه جدید ویندوز وارد بازار هند نشده‌است. با این حال، نوکیا اولین دستگاهی است که یک لپ‌تاپ جدید با ویندوز 11 عرضه می‌کند.

  • قیمت و زمان عرضه در بازار

لپ‌تاپ نوکیا پیور اس ۱۴ –  PureBook S14 دارای برچسب قیمت ۵۶۹۹۰ روپیه (۷۶۳ دلار آمریکا) را روی خود می‌بیند. فروش آن از 3 اکتبر (۱۱ مهر ماه ۱۴۰۰) آغاز می‌شود، درست زمانی که فروش بزرگ میلیاردی در Flipkart اعلام می شود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.