می پد ۵ شیائومی با ۶ گیگ رم بعلاوه ۲۵۶ گیگ حافظه به قیمت ۲۹۹ یورو در اندونزی عرضه شد

شیائومی اندونزی از طریق توییتر از راه اندازی تبلت شیائومی پد 5 در این کشور آسیایی خبر داد. تبلت شیائومی پد ۵ در اوایل سال جاری در چین و همین اواخر در اروپا عرضه شد. این تبلت اولین فروش خود را در اواسط هفته در اروپا آغاز کرد و در عرض چند دقیقه به طور کامل فروخته شد. همراه چیکاو باشید.

به نظر می‌رسد این شرکت چینی در حال حاضر نسخه‌ای را که عرضه می‌کند دارای تنها 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برای بازار اندونزی خواهد بود. این تبلت شیاسومی در بازار این کشور دارای قیمت مناسبی است که حدود  299 یورو می‌شود، هرچند که با چنین قیمتی، این تبلت این بسیار ارزان‌تر از برچسب قیمت 399 یورو است که همان مدل آن در اروپا در حال فروش است.

ماژول دوربین دوگانه بلت می پد ۵ شیائومی - چیکاو

فروش تبلت شیائومی پد ۵ از 28 سپتامبر (۶ مهر ماه) آغاز می‌شود و همزمان از طریق Mi.com، JD.ID، Akulakuand و همچنین در فروشگاه فیزیکی داخلی شیائومی نیز به فروش می‌رسد. برای یادآوری، Xiaomi Pad 5 دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ 11 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل، نرخ تازه‌سازی بالا 120 هرتز، نراکم تا 275 پیکسل در هر اینچ مربع و نسبت کنتراست 1500: 1 است و از پردازنده اسنپدراگون 860 مجهز به 6 گیگابایت رم بهره می‌برد.

این دستگاه در دو گزینه ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. پد ۵ در بخش دوربین نیز برتری دارد و  در پنل پشت به عنوان دوربین اصلی از یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد در پنل جلو نیز یک حسگر ۸ مگاپیکسلی برای انجام تماس‌های تصویری و احیانا عکس هاسی در نظر گرفته شده است که از قفل گشایی چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش و پنل پشتی بلت می پد ۵ شیائومی - چیکاو

این تبلت شیائومی همچنین دارای چهار بلندگوی داخلی است. تبلت می پد ۵ شیائومی برای نأمین انرژی مورد نیاز نیز از یک باتری 8720 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی استفاده می کند. این دستگاه سیستم عامل جدید MIUI For Pad را اجرا می‌شود. سیستم عامل MIUI For Pad ویژگی‌هایی مانند روش‌های ورودی سفارشی، صفحه‌های تقسیم شده، پنجره‌های کوچک، پنجره‌های موازی و سایر توابع را به ارمغان می‌آورد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.