ساعت هوشمند می برو برای مدت محدودی فقط با  قیمت ۴۳.۹۹ دلار عرضه  می‌شود

اکوسیستم شیائومی بسیار گسترده شده است و ریشه‌های آن تا اعماق زمینه‌ی همه‌ی دسته‌های فناوری فرو رفته است. همچنین  در دسته پوشیدنی‌های هوشمند که یکی از بهترین اعضای زنجیره زیست محیطی آنها Zhenshi Technology و مارک می برو (Mibro)  آن است. تنها در چند روز مانده به 27 سپتامبر (۵ مهر)، این برند تصمیم دارد تا یک ساعت هوشمند جدید بسیار ارزشمند به نام می برو لایت (Mibro Lite) را به بازار عرضه ‌کند. همراه چیکاو باشید.

و البته فروش تبلیغاتی اولین نمایش جهانی این گجت هوشمند بسیار جالب خواهد بود. این بار نیز همراه با ساعت هوشمند می برو لایت برای مشتریانی که سریع‌ترین درخواست‌های خرید را ارائه دهند، هدایای تبلیغاتی ویژه‌ای ارسال خواهد شد. علاوه بر این، قیمت تخفیف داده شده برای خود دستگاه ساعت هوشمند را نیز به آن اضافه کنید.

 ساعت هوشمند می برو لایت چیزهای زیادی برای ارائه به مشتریان خواهد داشت. اکثر مدل‌های ساعت هوشمند نمی‌توانند صفحه نمایش شفاف سوپر آمولد را با قیمت کمتر از ۵۰ دلار به همراه داشته باشند، اما ساعت هوشمند می‌برو  لایت به نحوی این کار را انجام می‌دهد. این ساعت از صفحه نمایش 1.3 اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل و شیشه خمیده 2.5 D برای ارائه تجربه‌ای با وضوح عالی استفاده می‌کند.  

ساعت هوشمند می برو مشکی - چیکاو

  • ویژگی‌ها وقابلیت‌های این ساعت

علاوه بر این، شما می‌توانید به صورت 24 ساعته و 7 ساعته از ویژگی‌های نظارت بر سلامتی خود مانند مانیتور ضربان قلب، ردیابی خواب، پایش اکسیژن خون و پایش استرس در طول روز برخوردار شوید. ضمن این که این ساعت هوشمند از  تعداد زیادی رشته ورزشی با ۱۵ حالت مختلف آن نیز پشتیبانی می‌کند. طراحی ساعت هوشمند می برو لایت نیز با بدنه‌ای که  تنها 9.8 میلی متر ضخامت دارد به قدری چشمگیر و زیبا به نظر می‌رسد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

به نظر می‌رسد که این شیشه ابسیدین اسپرت برازنده، با چنین ظاهر زیبایی در ساعت هوشمند، آن را برای هر مناسبتی جهانی می‌کند. این ساعت هوشمند می برو لایت  تنها 48 گرم وزن دارد و به قدری سبک است که به سختی می توانید آن را روی مچ دست خود احساس ‌کنید. عمر باتری این ساعت نیز بسیار عالی است، زیرا می‌تواند بیش از 8 روز در حالت عادی و استفاده روزانه یا 30 روز کامل در حالت آماده به کار دوام داشته باشد. با توجه به این که این ساعت از گواهینامه IP68 برخوردار شده است، شما نباید نگران عرق یا حتی باران باشید زیرا این تأییدیه می‌گوید این ساعت حتی می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متری آب نیز مقاومت داشته باشد و آب نتواند به داخل آن نفوذ کند.

ویژگی‌ها وقابلیت‌های ساعت هوشمند می برو - چیکاو

  • اولین هدایای تبلیغاتی

به محض این که روز ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) شروع شود، از همان اولین ثانیه‌ها می توانید برای برای خرید این ساعت هوشمند می برو لایت فقط با قیمت ۴۳.۹۹ دلار برای مدت محدود اقدام کنید. این قیمت فقط محدود به ۵۰۰ خریدار اول این ساعت هوشمند است. نکته جالب اینجاست که این تعداد خریداران اولیه، باز  ۵۰ نفر اول فهرست یک هدفون استریو کاملاً بی سیم لنوو  (Lenovo TWS) نیز به عنوان هدیه رایگان دریافت می‌کنند. و باز از میان این ۵۰ نفر اول، ۳ نفر بالای فهرست هر کدام، یک دستگاه گوشی هوشمند ریلمی ۷ (Realme 7)، یک دستگاه هدفون هایلو تی ۱۶  (Hylou T16) یا بلندگوی جی بی ال گو ۳  (JBL GO3) را به عنوان پاداش‌های برتر دریافت می‌کنند. بنابراین مطمئن شوید که سعی می‌کنید تا آماده شوید تا از این فرصت هم حداکثر استفاده را ببرید و هم یک مدل جدید ساعت هوشمند فوق العاده زیبا را فوراً تهیه کنید.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.