هوندا از اندروید اتومبیل گوگل در خودروهای خود از سال 2022 استفاده می کند

برای اولین بار در خودروهای هوندا از نرم‌افزار Android Automotive گوگل استفاده خواهد شد. بنابراین، به نظر می‌رسد که گوگل توانسته یکی دیگر از تولیدکنندگان بزرگ خودرو را ترغیب کند که از سیستم عامل جدید خود در خودروهای آن شرکت  به کار گیرد. همراه چیکاو باشید.

اکنون، هوندا شروع به معرفی اتومبیل‌هایی می‌کند که مجهز به سیستم عامل اندروید اتومبیل داخلی گوگل هستند که از دستیار صوتی گوگل نیز پشتیبانی می‌کنند. سایر ویژگی‌های قابل توجه شامل گوگل مپس (Google Maps) در میان سایر سیستم‌های مبتنی بر سرگرمی و سایر برنامه‌های اندروید تأیید شده توسط Automotive است.

اولین خودروهای این خودروساز ژاپنی مجهز به Android Automotive سال آینده روانه بازار می‌شوند. اگرچه، این شرکت هنوز فاش نکرده است که کدام مدل‌ها ابتدا از این سیستم عامل استفاده خواهند کرد. سخنگوی هوندا (از طریق  (TheVerge فاش کرد که «ما با گوگل همکاری می‌کنیم تا گوگل را در خدمات خودروهای خود بهتر ادغام کنیم، از جمله امکان استفاده راحت‌تر از ویژگی‌هایی مانند گوگل اسیستنت یا دستیار گوگل، عملکرد گوگل مپس و سایر برنامه‌های داخل خودرو که از طریق گوگل پلی ارائه می‌شود.. »

به خاطر داشته باشید که Android Automotive با Android Auto متفاوت است. دومی سیستمی است که از یک تلفن هوشمند جفت شده استفاده می‌شود و نه یک سیستم اطلاعات و سرگرمی جداگانه مانند سیستم قبلی.

قابلیت گوگل مپس (Google Maps) - چیکاو

در حال حاضر، تنها خودروهایی که از این اندروید اتومبیل پشتیبانی می کنند و  در دسترس قرار دارند عبارتند از:Polestar 2  و Volvo XC40 Recharge با این حال، گوگل با سایر بازیکنان برجسته در صنعت خودرو مانند فورد، جنرال موتورز و غیره معاملاتی انجام داده است که در آینده میلیون‌ها وسیله نقلیه با این سیستم به عنوان سیستم عامل پیش فرض خود معرفی خواهند شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.