هفته آینده تلفن جدید از سری C پوکو و احتمالاً با نام  Poco C4 عرضه می شود

ظاهرا یک تلفن جدیدی از برند پوکو  (Poco) در راه است. این برند با انتشار پیام «C U بزودی» که توجه را به خود جلب می‌کند، وعده داده که در تاریخ 30 سپتامبر ( پنجشنبه آینده ۸ مهرماه) منتظر آن باشیم. با چیکاو همراه باشید.

گوشی‌های پوکو زیر برند معروف شرکت شیائومی است که به دلیل طراحی بسیار زیبا و امکانات و مشخصات بسیار بالا در کنار قیمت های واقعاً مقرون به صرفه با استقبال زیادی رو به رو شده‌اند.

نکته جالب توجه ماجرا در این است که این برند تاکنون سری U نداشته است! قطعاً سری C دارد. در واقع، گوشی پوکو C3 در طی مدت زمانی  9 ماه پس از عرضه،موفق شد تا به رکورد فروش بیش از 2 میلیون دستگاه در هند دست یابد.

تازه، این آمار فروش در مورد گوشی پوکو سی ۳ مربوط به همان ۹ ماه و تا ماه اوت بود، بنابراین احتمالاً از آن زمان به بعد نیز تعداد فروش این گوشی به طور حتم افزایش یافته است.

حال احتمال داده می‌شود که این گوشی جدیدی که پوکو از آن با نام عضوی از سری «U» نام می‌برد همان پوکو سی ۴ ( Poco C4) باشد اما این گوشی چه شکلی خواهد بود؟ نکته عجیب دیگر این است که این گوشی به چه نحوی توانسته از چشمان تیزبین افراد افشا ‌کننده فرار کند؟ یا با نام دیگری ظاهر شود؟ گوشی  C3 مقرون به صرفه‌ترین پوکو بود، مدل جدید احتمالاً نمی‌تواند این رده قیمتی را بشکند و با قیمتی خیلی بالاتر عرضه شود چرا که در کل، سری C در گوشی‌های برند پوکو مخصوص گوشی‌های سطح اول یا همان پایین‌رده‌ها است. از نظر ارزش نیز می‌توان گفت که  گوشی C3 مربوط به نسخه ردمی ۹ – Redmi 9 هند است که به گوشی ردمی ۹ سی  (Redmi 9C) معروف شده است، بنابراین مدل جدید باید در همان سری قرار گرفته و با نام ردمی ۱۰ با ردمی ۱۰ سی (Redmi 10C ) عرضه شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.