رونمایی از گلکسی اف ۴۲ مجهز به ۵ جی در تاریخ ۷ مهر؛ طراحی و مشخصات کلیدی آن فاش شد

هفته آینده برای سامسونگ یک روز شلوغ خواهد بود زیرا شرکت بزرگ کره‌ای  قرار است که دو تلفن هوشمند جدید را در هند معرفی ‌کند. گوشی سامسونگ گلکسی ام ۵۲ دارای ۵جی ( Galaxy M52 5G) و همچنین گوشی سامسونگ گلکسی اف ۴۲ مجهز به ۵جی (Galaxy F42 5G) که اولین مورد را در 28 سپتامبر (۶ مهر ماه) و دومی در 29 سپتامبر  (۷ مهر ماه) معرفی خواهد کرد. با چیکاو همراه باشید.

این افشاگری از خرده فروش آنلاین هندی یعنی فروشگاه اینترنتی آنلاین Flipkart (فلیپ کارت) به بیرون درز کرده است. علت آن هم از این ناشی می‌شود کهاین فروشگاه یک صفحه تبلیغاتی برای گلکسی اف ۴۲ دارای ۵جی سامسونگ را در وب سایت خود ایجاد کرده است که باعث شده است تا طراحی و مشخصات اصلی این گوشی هوشمند را فاش ‌کند. طبق شایعات، گلکسی اف ۴۲ دارای ۵جی، درواقع یک نسخه دیگر از گوشی گلکسی ای ۲۲ سامسونگ  (A22 5G) است، اما به نظر می‌رسد که این یک نام تجاری کامل از گوشی گلکسی ای ۲۲ دارای ۵جی نخواهد بود، زیرا قاب پشتی دارای الگوی بافت است و همچنین ماژول دوربین در پنل پشتی این گوشی به شکل جزیره‌ای طراحی شده است که متفاوت با طراحی آن در گلکسی ای ۲۲ دارای ۵جی است.

بر خلاف گلکسی ای ۲۲ دارای ۵جی که در ماژول دوربین پنل پشت گوشی از یک حسگر 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره می‌برد، ماژول دوربین این گوشی از دوربین‌های سه‌گانه استفاده می‌کند و برای دوربین اصلی از یک سنسور 64 مگاپیکسلی استفاده شده است.  دو دایره دیگر نیز ممکن است که مکان قرار دادن  دو حسگر دیگر فوق عریض و سنسور تشخیص عمق تصویر باشند.

در قسمت جلو نیز  یک صفحه نمایش با وضوح فول اچ دی پلاس را داریم که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین در بالای این نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی مشاهده می‌شود، اما Flipkart اندازه صفحه نمایش یا وضوح دوربین را در فهرست مشخصات این گوشی هوشمند درج نکرده است.

گلکسی اف ۴۲ مجهز به ۵جی نیز از یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپری در داخل بدنه خود بهره می‌برد. این گوشی از 12 باند ۵جی پشتیبانی می کند. تصاویر موجود همچنین وجود حسگر اثر انگشت را در لبه گوشی  نشان می‌دهند و علاوه بر این ، وجود پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون را نیز تأیید می‌کنند.

مشخصاتی که برای گوشی گلکسی اف ۴۲ مجهز به ۵جی در فهرست Flipkart قابل مشاهده هستند، هیچ اشاره‌ای به پردازنده‌ای که این گوشی از ان قدرت می‌گیرد، نمی کند، اما به لطف مشخصاتی که در گیگ بنچ قابل دسترسی است، ما می‌دانیم که این دستگاه از پردازنده میان رده‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک برای پلتفرم موبایل بهره می‌برد. ضمن ان که از دیگر مشخصات این گوشی نیز می‌توان به استفاده از اندروید 11 و 6 گیگابایت رم اشاره کرد. هرچند که امکان دارد این گوشی سامسونگ با گزینه‌های رم دیگری نیز در دسترس کاربران قرار گیرد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.