اسلک اکنون پیام رسانی ویدئویی را برای کاربران خود امکان پذیر می کند

توسعه دهندگان پیام رسان شرکتی اسلک –  Slack از گنجاندن ویژگی‌های جدید در این محصول خبر دادند. از امروز، کاربران این سرویس می‌توانند پیام‌های ویدئویی را با همکاران خود مبادله کنند. پشتیبانی از ضبط صدا از طریق میکروفون و همچنین فیلمبرداری از صفحه نمایش دستگاه مورد استفاده از جمله این ویژگی‌های جدید است. با چیکاو همراه باشید.  

این ویژگی جدید به کاهش تعداد جلسات مجازی آنلاین به همکاران در مناطق مختلف زمانی کمک می‌کند. کاربران می‌توانند پیام‌های ویدئویی را در کانال‌ها یا از طریق پیام‌های خصوصی در اسلک به اشتراک بگذارند. گیرندگان چنین پیام‌هایی قادر به مشاهده فیلم‌های دارای زیرنویس و همچنین دسترسی به ضبط آن خواهند بود. بر اساس گزارشات، اسلک بیش از یک سال است که بر روی این ویژگی کار می‌کند و در ابتدا بیشتر شبیه به Stories Instagram بود و نه پیام‌هایی با فرمت ویدئویی که در کانال‌های کاربران سرویس ذخیره شده بود.

با گذشت زمان، این ویژگی اصلاح شد و اکنون به ابزاری تبدیل شده است که با آنچه کاربران اسلک به آن عادت دارند مطابقت داشته باشد. علاوه بر پیام‌های ویدئویی، عملکرد Slack Connect در حال گسترش است، به طوری که کاربران پولی و رایگان این سرویس می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در پاییز امسال، مشتریان Slack Enterprise Grid قادر خواهند بود همه را به استفاده از خدمات دعوت کرده و بلافاصله با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

پیام رسانی ویدئویی به اسلک اضافه شد - چیکاو

علاوه بر این، GovSlack، که نسخه‌ای از اسلک است که دارای استانداردهای امنیتی دولتی است و گواهینامه‌های FedRAMP High و DoD IL4 را دریافت کرده است، سال آینده آغاز به کار می‌کند. یادآوری می‌شود که در پایان سال گذشته Salesforce اعلام کرد که پیام رسان اسلک را با قیمت ۲۷.۷ میلیارد دلار خریداری کرده است. بر اساس اطلاعات موجود، این معامله در اواسط سال جاری انجام شده است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.