لپ تاپ گیمینگ ردمی جی ۲۰۲۱ با تراشه های قدرتمند اینتل و AMD  و قیمت ۸۸۰ دلار آمریکا معرفی شد

شیائومی هم اکنون از معرفی نسل دوم لپ تاپ بازی مقرون به صرفه خود، ردمی جی ۲۰۲۱ – Redmi G (2021)  در چین خبر داد. لپ‌تاپ ردمی جی ۲۰۲۱ با مشخصاتی همچون استفاده از پردازنده نسل 11 اینتل یا AMD Ryzen 7 تولید و در بازار عرضه خواهد شد و قیمت نسخه پایه آن کمتر از 900 دلار آمریکا خواهد بود. با چیکاو همراه باشید.

لپ تاپ گیمینگ ردمی جی ۲۰۲۱ - چیکاو

پس از انتشار چندین تیزر، شیائومی اکنون از معرفی نسل دوم لپ تاپ بازی خود، ردمی جی مدل ۲۰۲۱  خبر می‌دهد. این لپ‌تاپ جدید شیائومی با برچسب قیمت بسیار مناسبی که عرضه می‌شود، اکثر رقیبان را پشت سر می‌گذارد، و همچنان نشان می‌دهد که ردمی تمایل دارد تا  همچنان قیمت مقرون به صرفه بودن آن را حفظ کند. لپ‌تاپ گیمینگ ردمی جی ۲۰۲۱  شیائومی در دو نسخه و با پردازنده‌های متفاوت از دو شرکت اینتل و AMD تولید خواهد شد.

 یک مدل از کارت گرافیک GeForce RTX 3050 یهره خواهد برد و پردازنده Intel Core i5-11260H را در کنار خود خواهد داشت و نسخه دیگر با کارت گرافیک RTX 3060 عرضه می‌شود که از پردازنده‌یAMD Ryzen 7 5800H  بهره می‌برد. هر دو نسخه با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز شده‌اند. بیشتر مشخصات دیگر در دو مدل نیز یکسان است:

  • اندازه صفحه نمایش ۱۶.۱ اینچ با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی
  • مجهز به دستیار XiaoAI  شیائومی
  • صفحه کلید مجهز به نور پس زمینه خواهد بود
  • استفاده از کیفیت صدای DTS X Ultra 3D
  • پشتیبانی از  WiFi6

صفحه نمایش لپ تاپ گیمینگ ردمی جی ۲۰۲۱ - چیکاو

هر چند که بین این دو مدل باز چند تفاوت نیز وجود دارد. مدل فوق ممتاز این لپ‌تاپ شیائومی با استفاده از پردازنده AMD Ryzen 7 با پنج لوله حرارتی مسی، چهار خروجی هوا و دو فن 12 ولتی عرضه می‌شود که سیستم خنک‌کننده بهتری را با خود حمل می‌کند. همچنین دارای یک آداپتور برق 230 وات خواهد بود در حالی که مدل دیگر که از پردازنده اینتل بهره می‌برد یک دستگاه آداپتور برق 180 واتی را به همراه خواهد داشت.

مدل اینتل که از اجزای RTX 3050 و تراشه Core i5-11260H بهره می‌برد با قیمت ۵۶۹۹ یوان به فروش می‌رسد که در حدود ۸۸۰ دلار آمریکا می‌شود. این لپ‌تاپ از فردا برای خرید در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. اما مدل دیگر که به AMD Ryzen 7 5800H مجهز می‌شود از  ۲۸ سپتامبر (۶ مهر ماه)  و با قیمت ۶۹۹۹ یوان معادل ۱۰۸۵ دلار آمریکا در بازار عرضه خواهد شد.

منبع notebookcheck
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.