یک پتنت جدید می‌گوید گلکسی نوت بعدی کهکشانی‌ها یک گوشی تاشو خواهد بود

در حال حاضر،  سامسونگ دستگاه‌های تاشو را در اولویت قرار داده است. آنها را در یک خط جداگانه جمع آوری کرده و به طور فعال از آن‌ها را در بازار تبلیغ می‌کند. اما این شرکت سری گلکسی نوت – Galaxy Note را دفن کرد یا آن را متوقف کرد. با آن چه کرد؟ برای دانستن پاسخ  در ادامه با چیکاو همراه باشید.

افشاگر معروف Ice Universe اطمینان می‌دهد که این شرکت فقط استراحت کرده است و به روز رسانی در سری گلکسی نوت منتشر می‌شود. شاید سامسونگ سرنوشت متفاوتی را برای این خط آماده کرده است تا رقم بزند و هدف ان این است که از دستگاه‌های معمولی مونوبلوک (تک قسمتی یا یک بخشی) به تولید دستگاه‌های تاشو خواهد رفت.

این فرض بر اساس این واقعیت است که این شرکت علامت تجاری فلکس نوت ـ  Flex Note (نوت تاشو) را ثبت کرده است. ظهور این اطلاعات همزمان با انتشار ثبت اختراع توسط دفتر ملی مالکیت معنوی چین بود که در مورد تلفن‌های هوشمند جدید این شرکت توضیح می‌دهد.

طراحی اولیه نوت تاشو سامسونگ - چیکاو

پیش روی ما یک تلفن همراه تاشو قرار دارد، جایی که یک صفحه انعطاف‌پذیر به پنل پشتی می‌رسد و تقریباً نصف آن را می‌پوشاند. معلوم شد که به نوعی به دستگاه شیائومی می میکس آلفا –  Xiaomi Mi Mix Alpha شباهت دارد، اما دارای یک شکل تاشو است. نکته قابل توجه وجود محفظه‌ای برای قلم با پایه مغناطیسی و وجود دوربین دوگانه است که در پشت صفحه قرار دارد.

 در حال حاضر، این فقط یک پتنت است که می‌تواند به این روش اجرا شود. هیچ قطعیتی وجود ندارد که شرکت سامسونگ بخواهد چنین دستگاهی را عرضه کند و بخشی از خط گلکسی نوت باشد. در حال حاضر، این فقط یک ایده و فرض است که این می‌تواند دستگاه جدیدی از گوشی‌های سری گلکسی نوت باشد. و همه این تصورات به دلیل وجود پشتیبانی از قلم است.

وضعیت طراحی سری نوت سامسونگ - چیکاو

  • سری گلکسی نوت سامسونگ چه می‌شود؟

قبلاً مشخص شده است که سامسونگ امسال گوشی هوشمند گلکسی نوت 21 را عرضه نخواهد کرد و همچنین بعید است که در چند ماه باقی مانده از سال فعلی آن را معرفی کند. اطلاعات اخیر دفاتر ثبت اختراع کره جنوبی نشان می‌دهد سری گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت سامسونگ برای همیشه ناپدید می‌شوند.

به گفته GalaxyClub، سامسونگ اخیراً چندین حقوق تجاری در کره جنوبی را تمدید کرده است که عبارتند از سری‌های گلکسی اس، گلکسی زد، گلکسی ام و گلکسی ای اما سری گلکسی نوت در این فهرست تمدید  ذکر نشده است. عدم وجود این سری در لیست به وضوح نشان می‌دهد که این شرکت دیگر قصد استفاده از علامت تجاری گلکسی نوت را برای تلفن‌های هوشمند جدید خود ندارد.

سری گلکسی نوت سامسونگ چه می‌شود؟ - چیکاو

پس می‌توان نتیجه گرفت که به این معنی که گوشی‌های سری گلکسی نوت 20 آخرین نماینده مشهورترین سری گلکسی‌های سامسونگ خواهد بود. امسال سامسونگ تصمیم گرفت به جای معرفی نوت بعدی، بر روی گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ تمرکز کند.

با توجه به فعالیتی که اخیراً سامسونگ برای تبلیغ مدل‌های تاشو  به راه انداخته است، به احتمال زیاد  گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ و گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ سال آینده معرفی می‌شوند. البته گوشی هوشمند پرچمدار سنتی این شرکت یعنی سری گلکسی اس ۲۲ همچنان عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، سامسونگ از قلم اسن پن نیز پشتیبانی بیشتری کرده است. پیش از این، این قلم استایلوس تنها با تلفن‌های هوشمند سری گلکسی نوت قابل استفاده بود اما در حال حاضر گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ اولترا و گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ نیز از این قلم دیجیتال پشتیبانی می‌کنند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.