گوشی های سری نوا ۹ هواوی با سیستم عامل هارمونی و پردازنده اسنپدراگون عرضه می شوند

خط تولید گوشی هواوی نوا ۹ (Huawei Nova 9) در سال 2021 آغاز به کار می‌کند و در 23 سپتامبر (۱ مهر) عرضه می‌شود. موارد جدید محصولاتی هستند که هواوی قطعاتی که در دسترس آن شرکت قرار می گیرد یا قطعاتی را که می‌تواند به دشواری تهیه کند، این گوشی‌ها را تولید می‌کند. البته می‌توان گفت که دستگاه‌های سری هواوی نوا ۹ از نظر ویژگی‌های فنی دارای نقص نخواهند بود. مدت کوتاهی قبل از اعلام این موضوع، ویدئویی از  این تلفن‌های هوشمند منتشر شد و تمام ویژگی‌های آن‌ها در معرض نمایش قرار گرفت. از نظر طراحی، محصولات جدید به وضوح تداوم همان سری گوشی‌های هواوی نوا ۸ را نشان خواهند داد و همچنین بسیاری نیز ویژگی‌های آنر ۵۰ را مشاهده خواهند شد. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات گوشی‌های سری نوا ۹ هواوی

هواوی نوا 9 دارای صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی خمیده سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس FullHD +  و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. این گوشی‌ هوشمند پردازنده‌ی اسنپدراگون 778 جی کوالکام  بدون پشتیبانی از 5 جی، 8 گیگابایت رم و 128 تا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی خواهد داشت. باتری مورد استفاده از ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعتی بهره برده که در بدنه‌ای با ابعاد ۱۶۰ در ۷۳.۷ در ۷.۷۷ میلی متر جای گرفته است. وزن این گوشی ۱۷۵ گرم است.

پوستر سری نوا ۹ هواوی با سیستم عامل هارمونی - چیکاو

در پنل جلو گوشی نوا ۹ یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 جار گرفته و در پنل عقب نیز از یک ماژول دوربین چهارگانه بهره می‌برد که دوربین اصلی حسگر RYYB   با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.7 است حسگرهای مکمل این مجموعه‌ای از سنسورهای 8 مگاپیکسل فوق عریض با دیافراگم f / 2.2؛ و ۲ سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تجزیه و تحلیل عمق تصویر استفاده می‌شود.

هواوی نوا 9 سیستم عامل اختصاصی هارمونی او اس ۲.۰.۱ هواوی (HarmonyOS 2.0.1) را اجرا می‌کند.  این گوشی از فست شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و در چهار رنگ برای انتخاب در دسترس قرار می‌گیرد که در آن جالب‌ترین نسخه، یک گوشی  با طیف رنگ گرادیان است که نه رنگ مختلف را منعکس می‌کند.

در مورد هواوی نوا ۹ پرو (Huawei Nova 9 Pro)، از نظر سخت‌افزار، حافظه و دوربین؛ از نسخه اصلی قابل تشخیص نیست. اما صفحه نمایش ۶.۷۲اینچی خواهد داشت که از همان نوع پنل، وضوح و نرخ تازه‌سازی تصویر بهره می‌برد. ظرفیت باتری این نسخه تنها 4000 میلی آمپر ساعت است، اما قدرت شارژ سریع آن به 100 وات افزایش یافته است. وزن این دستگاه 186 گرم یوده و با ابعاد ۱۶۳.۴ در ۷۴.۴ در ۷.۹۷ میلی متر عرضه می‌شود. گوشی نوا ۹ پرو نیز از سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی او اس ۲.۰.۱ پشتیبانی می‌کند.

شایان ذکر است که اخیراً Phonearena نظرسنجی انجام داده است تا بداند در صورت بازگشت خدمات گوگل به تلفن‌های هوشمند هواوی، چه تعداد از کاربران مایل به بازگشت به آنها هستند. این منبع از کاربران خواست که برای لحظه‌ای مشکلات شرکت چینی را فراموش کنند و تصور کنند که تحریم‌ها برداشته شده‌اند و گوشی‌های هوشمند هواوی همه خدمات و برنامه‌های گوگل را نیز می‌تواند ارائه دهد. مشخص شد که تقریباً ۷۰ درصد کاربران خوشحال می‌شدند که بتوانند یکی از گوشی‌های هواوی که حاوی خدمات و سرویس‌های گوگل باشد، تهیه کنند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.