مشخصات و مدل های مختلف تبلت گلکسی تب ای ۸ نسخه ۲۰۲۱ سامسونگ پیش از ورود به بازار فاش شد

رندرهای CAD تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۸ نسخه ۲۰۲۱ (Galaxy Tab A8 2021) به تازگی فاش شده است و اکنون می‌توان مشخصات دستگاه را نیز مشاهده کرد. Yogesh Brar  از طریق (91 Mobiles) اطلاعاتی را ارائه کرد که نشان می‌دهد این تبلت ممکن است به پردازنده اسنپدراگون کوالکام مجهز باشد. به گفته افشاگر، سامسونگ گلکسی تب ای ۸ نسخه ۲۰۲۱ دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی TFT است. این صفحه نمایش از وضوح Full-HD پشتیبانی می‌کند و انتظار می‌رود که نرخ تازه‌سازی استاندارد داشته باشد. هرچند که در مورد این تبلت سامسونگ  گفته می‌شود که مجهز به پردازنده‌ای از اسنپدراگون کوالکام خواهد شد اما نوع و مدل تراشه به طور دقیق مشخص نیست. همراه چیکاو باشید.

علاوه بر این، انواع دستگاه‌های این سری از تبلت گلکسی ای ۸ نسخه ۲۰۲۱ نیز فاش شده است. به گفته افشاگر، این دستگاه احتمالاً دارای 3  و 4 گیگابایت رم است. با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقاء با کارت حافظه جانبی جفت می‌شود و از اسلات کارت microSD برای افزایش حافظه استفاده می‌کند. گذشته از این، گفته می‌شود که تبلت گلکسی تب ای ۸ نسخه ۲۰۲۱ سامسونگ دارای حاشیه‌های ضخیم است. این دستگاه برای دوربین پنل پشتی از یک دوربین منفرد بهره می‌برد. انتظار می‌رود این تبلت دارای دو مدل باشد. یک مدل فقط با Wi-Fi عرضه شود و مدل دیگر با استفاده از LTE به فروش برسد.

تبلت گلکسی ای ۸ نسخه ۲۰۲۱ - چیکاو

برای پخش صدا نیز گفته می‌شود که این تبلت از چهار بلندگو با پشتیبانی Dolby Atmos برخوردار می‌شود. علاوه بر این، از قابلیت‌ها و امکاناتی همچون تعبیه‌ی  جک 3.5 میلی متری هدفون و درگاه USB Type-C در لبه‌ی پایین بهره می‌برد. در مورد امنیت نیز انتظار می‌رود این تبلت دارای اسکنر اثر انگشت در لبه دستگاه باشد. سامسونگ هنوز تاریخ عرضه و در دسترس قرار گرفتن این تبلت را اعلام نکرده است. اما با توجه به این که مشخصات و رندرهایی از تصویر این دستگاه چندین بار نشت می‌کند، انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده معرفی شود. از نظر قیمت نیز انتظار می‌رود که قیمت این تبلت از زیر 20000 روپیه (271 دلار) شروع شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.