مشخصات کلیدی سری گوشی های ریلمی نارزو ۵۰ و تلویزیون هوشمند ۳۲ اینچی ریلمی فاش شد

برند فناوری چینی ریلمی (realme) رویدادی را برای 24 سپتامبر (۲ مهر) در هند برنامه‌ریزی کرده است. قبلاً گزارش کردیم که ریلمی قصد دارد در این رویداد از مچ بند ریلمی بند ۲ (realme Band 2) و تلویزیون 4k خود با نام  realme 4K Google TV stick )) رونمایی کند. طبق تیزرهای موجود در وب سایت رسمی این برند و رسانه‌های اجتماعی، این دو دستگاه همچنین با سری گوشی‌های ریلمی نارزو ۵۰ (realme narzo 50 series) و همچنین تلویزیون ریلمی اسمارت نئو ۳۲ اینچ (realme Smart TV Neo 32 ”) رونمایی و معرفی خواهند شد. همراه چیکاو باشید.

سری ریلمی نارزو ۵۰ در چند روز گذشته در صدر خبرها قرار داشته است. دیروز، گزارشی حتی خط زمان شروع به کار این سری را نشان داد. اکنون، سرانجام مشخص شده است که این دستگاه‌ها در 24 سپتامبر (۲ مهر) معرفی می‌شوند. صفحه مخصوص این محصول در وب سایت ریلمی فقط می‌گوید که گوشی‌های  سری گوشی‌های ریلمی نارزو ۵۰ قرار است در هفته آینده معرفی شوند اما درباره تعداد، مدل‌ها و سایر مشخصات هیچ گونه اطلاعاتی را ارائه نمی‌دهد.

با توجه به گزارش‌های قبلی، می‌توان انتظار داشت که این شرکت گوشی‌های ریلمی نارزو ۵۰ ای (realme narzo 50A) و گوشی ریلمی نارزو ۵۰ آی (realme narzo 50i) را معرفی کند. گفته می‌شود که گوشی ریلمی نارزو ۵۰ ای با پردازنده هلیو جی ۸۵ مدیاتک (MediaTek Helio G85) معرفی خواهد شد که این گوشی در پنل پشت از یک ماژول سه‌گانه بهره می‌برد که از یک  دوربین اصلی  50 مگاپیکسلی واید به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌شود و ۲ حسگر ۲ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین ماکرو و داده‌های عمق تصویر بهره می‌برد و علاوه بر این، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این گوشی را تأمین خواهد کرد.

این مشخصات در صفحه تیزر نیز ذکر شده است. متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد گوشی دیگر این سری یعنی ریلمی نارزو ۵۰ آی در دسترس نیست. علاوه بر این، علاوه بر این تلفن‌ها، ریلمی همچنین از یک تلویزیون هوشمند به نام ریلمی اسمارت تی وی نئو ۳۲ اینچی نیز رونمایی خواهد کرد. همان طور که از نامش مشخص است، این تلویزیون دارای پنل 32 اینچی خواهد بود. طبق صفحه مخصوص این محصول، تلویزیون دارای بلندگوی دوگانه 20 واتی با پشتیبانی از Dolby Audio است. همچنین، صفحه نمایش آن دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای انتشار کم نور آبی است.

 تلویزیون هوشمند ۳۲ اینچی ریلمی  - چیکاو

حال نکته‌ی جالب اینجا است که برخلاف سایر تلویزیون‌های ریلمی، مدل آینده ممکن است سیستم عامل اندروید تی وی (Android TV) را اجرا نکند و احتمال داده می‌شود که با سیستم عامل دیگری عرضه شود.

با این حال، این برند تأیید می‌کند که تلویزیون دارای برنامه‌هایی از قبیل یوتیوب ۲۰۲۱ و دیگر سیستم عامل‌ها و برنامه‌هایی که برای پخش آنلاین محتوا محبوبیت دارند، خواهد بود. این برند به جز همین جزئیاتی که ذکر شد، هیچگونه مشخصاتی از قابلیت ها و ویژگی‌های سری آینده ریلمی نارزو ۵۰ و تلویزیون ریلمی اسمارت تی وی نئو ۳۲ اینچی را ارائه نمی‌دهد

اما انتظار می‌رود که در مورد برخی از مشخصات و امکانات این دستگاه ها از جمله برچسب قیمتی آنان تا  قبل از برگزاری رویداد معرفی ، اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گیرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.