موتورولا موتو ای ۲۰ با اندروید ۱۱ گو و قیمت مقرون به صرفه معرفی شد

یک گوشی هوشمند جدید از برند موتورولا به نام موتورولا موتو ای ۲۰ (Motorola Moto E20) به تازگی در اروپا عرضه شده است. این گوشی هوشمند قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارد و تنها با قیمت  ۱۰۰ یورو جزو مقرون به صرفه‌ترین دستگاه‌های جدید این سازنده تلفن‌های همراه است. همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند جدید موتورولا موتو ای ۲۰ دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع LCD است که از وضوح اچ دی پلاس بهره می‌برد. در بالای پنل جلو این گوشی بریدگی قطره‌ای دیده می‌شود که برای تعبیه‌ی دوربین سلفی انجام شده است. حسگر دوربین جلو برای ثبت عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های تصویری از کیفیت ۵ مگاپیکسلی برخوردار شده است. علاوه بر آن یک حسگر ۲ مگاپیکسلی نیز برای کمک به داده‌های عمق تصویر نیز به یاری آن می‌شتابد.

صفحه نمایش موتورولا موتو ای ۲۰ - چیکاو

ماژول دوربین پنل پشتی این گوشی از حسگر‌های دوگانه بهره می‌برد که از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی می‌توان یاد کرد و همچنین یک حسگر دو مگاپیکسلی نیز برای تشخیص داده‌های عمق تصویر استفاده می‌شود. سومین موردی که در ماژول دوربین این گوشی مشاهده می‌شود، در واقع فلش LED آن است نه حسگر سوم.

این گوشی هوشمند پردازنده‌ی یونسکو تی ۶۰۶ پلتفرم تلفن همراه (Unisoc T606 SoC) را در بطن خود جای داده است که در کنار آن ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی نیز به یاری تراشه می‌شتابند تا وظایف محوله را به خوبی انجام دهند. این تلفن همراه از اسلات حافظه جانبی کارت میکرو اس دی نیز برای افزایش میزان حافظه ذخیره سازی بهره می‌برد.

پنل پشتی موتورولا موتو ای ۲۰ - چیکاو

تلفن هوشمند موتورولا موتو ای ۲۰ با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ برای پوشش نرم افزاری استفاده کرده و در قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار می گیرد. انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند جدید موتورولا را یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند که از طریق پورت  USB-C نیز با قدرت ۱۰ وات شارژ می‌شود. این گوشی با استفاده از تأییده IP52 در برابر نفوذ گرد و خاک و پاشش احتمالی آب نیز مقاومت دارد. گوشی موتورولا موتو ای ۲۰ از ماه آینده در رنگ‌های آبی و خاکستری در دسترس مشتریان اروپایی قرار می‌گیرد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.