تاکنون ۱۰۰ میلیون دستگاه به سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰ به روز رسانی شده است

ده روز پیش تعداد استفاده کنندگان و کاربران سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰  (HarmonyOS 2.0)  هواوی به ۹۰ میلیون کاربر رسید، اکنون این شرکت به نقطه عطف دیگری رسیده است، یعنی رقم۱۰۰ میلیون دستگاه به سیستم عامل داخلی این شرکت به روز شده‌اند. این دستگاه‌ها قبلاً اندروید را اجرا می‌کردند، اما صاحبان آن‌ها تصمیم گرفتند آن ها از آن سیستم عامل به سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰ به‌روز رسانی کنند. همراه چیکاو باشید.

هواوی در حال استخدام آزمایش کننده‌های بتا برای موج ششم به روزرسانی اندروید به هارمونی  Android-to-Harmony است. این به روزرسانی‌ها هستند که باعث می‌شوند تعداد کاربران هارمونی به طور ناگهانی افزایش یابد. این شرکت قصد دارد تا ۱۰۰ مدل دستگاه یا حتی بیشتر، را تغییر دهد، روندی که تا سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر مجموع دستگاه‌هایی که سیستم عامل آن‌ها از سیستم عامل اندروید به سیستم عامل هارمونی تغییر داده شده است به تعداد ۱۰۶ دستگاه رسیده است که از این تعداد، ۷۵ دستگاه آن گوشی‌های هوشمند هستند. ازجمله این تلفن‌های ‌همراه می‌توان به سری P40 ، Mate 40 و Mate 30 اشاره کرد. پرچمداران قدیمی این شرکت مانند سری P 20  و Mate 10 و همچنین nova i5 و E 4 نیز اخیراً به این سیستم عامل پیوستند. هواوی در حال اجرای یک آزمایش داخلی برای دستگاه‌های بیشتری است تا بتواند مدل‌های بیشتری را به آزمایش بتا عمومی اضافه می‌کند.

سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰  (HarmonyOS 2.0) - چیکاو

به خاطر داشته باشید که شماره ۱۰۰ میلیون فقط دستگاه‌هایی را که به سیستم عامل Huawei به روز شده‌اند، شمارش می‌کند، گوشی‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های جدیدتری وجود دارد که این سیستم عامل را به طور پیش فرض اجرا می‌کنند. همچنین، سیستم عامل هارمونی او اس به سایر دستگاه‌های هوشمند (مانند تلویزیون) و ابزارهای اینترنت اشیا قدرت می‌دهد، آخرین افزودنی از این موارد (تا یک ساعت پیش) یک چاپگر لیزری است.

 هارمونی بیشتر یک پلتفرم است تا یک سیستم عامل، یکی از اهداف اصلی آن اطمینان از اتصال آسان بین دستگاه‌های مختلف است. سازندگان دیگر نیز می‌توانند از برند هارمونی او اس کانکت ) HarmonyOS Connect) برای ایجاد دستگاه‌های سازگار استفاده کنند.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.