شایعات می گویند اندروید ۱۲  AOSP  در ۲۲ مهر عرضه می شود اما گوگل هنوز تأیید نکرده است

گوگل آخرین نسخه آزمایشی اندروید ۱۲ خود را هفته گذشته منتشر کرد و اکنون میشال رحمان (XDA’s Mishaal Rahman) از XDA  یک سند داخلی گوگل را به اشتراک گذاشته است که جزئیات کد اوپن سورس پروژه اندروید گوگل Google’s Android Open Source Project (AOSP) می‌گوید که این نسخه از سیستم عامل اندروید توسط گوگل در تاریخ ۴ اکتبر (۲۲ مهر) منتشر می‌شود. همراه چیکاو باشید.

میشال رحمان اعلام می‌کند که: «به روزرسانی پایدار اندروید ۱۲ ممکن است در ۴ اکتبر (۲۲ مهر) منتشر شود، زیرا در آن زمان است که گوگل قصد دارد به AOSP عرضه کند. این تاریخ انتشار آزمایشی نیز توسط 3PL ذکر شده است. pic. twitter. com/PMN802gQj0»

در سال‌های گذشته، تاریخ انتشار AOSP همزمان با انتشار پایدار نسخه‌های جدید اندروید برای گوشی‌های پیکسل بود و به احتمال زیاد این امر در مورد اندروید ۱۲ نیز صدق می‌کند. به عنوان مرجع، کد منبع Android 11 در ۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۸ شهریور) منتشر شد. در همان تاریخ این نسخه از سیستم عامل برای گوشی‌های پیکسل  منتشر شد و آن‌ها توانستند اندروید  ۱۱ را دریافت کنند.

اندروید ۱۲  AOSP - چیکاو

هنگامی که گوگل کد منبع را در AOSP منتشر کرد، دستگاه‌های نصب شده مانند سامسونگ، شیائومی و موتورولا می‌توانند نسخه جدید اندروید را در پوسته‌های نرم افزاری خود پیاده‌سازی کنند. توجه داشته باشید که تاریخ انتشار AOSP هنوز به طور رسمی توسط گوگل تأیید نشده است و ممکن است که تغییر کند.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.