تبلت HTC A100 با تراشه یونسکو تایگر  و پشتیبانی از 4G  در روسیه با قیمتی کمتر از 300 دلار عرضه می شود

در اوایل ماه گذشته، یک تبلت از برند HTC در کنسول گوگل پلی Google Play مشاهده شد. این دستگاه اکنون به طور رسمی در روسیه با نام HTC A 100 رونمایی شده است که از مشخصات یک دستگاه میان رده بهره می‌برد و قرار است با قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار عرضه شود. همراه چیکاو باشید.

تبلت HTC A100 دارای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی از نوع IPS LCD بوده و از وضوح فول اچ دی پلاس با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد. صفحه نمایش این تبلت در یک شاسی آلومینیومی با گوشه‌های گرد قرار گرفته است. حاشیه‌هایی که دراطراف صفحه نمایش وجود دارد، اگرچه بسیار ضخیم  نیستند که توی ذوق بزنند اما چندان هم باریک و ظریف نیز نیستند. با این حال، ضخامت آن‌ها از هر طرف کاملاً یکسان است.

پنل پشتی تبلت HTC A100 - چیکاو

 HTC برای اولین تبلت خود در سال‌های گذشته از پردازنده‌ی تونیسکو تایگر تی ۶۱۸ (UNISOC Tiger T618) استفاده کرده است. این پردازنده همان تراشه‌ای است که در گوشی‌هایی مانند زد تی ای آکسون ۲۰ نسخه ۴ جی (ZTE’s Axon 20 4G) و بلید وی ۳۰ (Blade V 30) و تبلت Alldocube iPlay 40 مورد استفاده قرار گرفته است.

این یک تراشه ۱۲ نانومتری است که  دارای یک پردازنده ۸ هسته‌ای است که از دو هسته Cortex-A75 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز تشکیل شده است. همچنین، برای تراشه گرافیکی نیز از Mali G52 MP2 GPU بهره می‌برد. این پردازنده با ۸ گیگابایت رم DDR3 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در داخل قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. ازجمله امکانات این تبلت می‌توان به استفاده از کارت اسلات میکرو اس دی MicroSD برای افزایش حافظه ذخیره سازی اشاره کرد که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند حداکثر تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر به فضای ذخیره‌سازی تبلت خود بیفزاید. این تبلت همچنین از طریق سیم کارت ترکیبی خود می‌تواند از دو سیم کارت پشتیبانی ‌کند.

صفحه نمایش تبلت HTC A100 - چیکاو

در پنل پشتی این تبلت  HTC A100 دو دوربین وجود دارد که یکی از آن‌ها یک حسگر۱۳ مگاپیکسلی است که به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌شود و دوربین دیگر نیز یک حسگر ۲ مگاپیکسلی است که به عنوان یار کمکی در این ماژول دوربین حضور دارد. تبلت  HTC A100  همچنین در پنل جلو نیز یک دوربین سلفی قرار داده است که از آن می‌توان برای ثبت و ضبط عکس‌ها یا ویدیوهای سلفی و همچنین برای پاسخ به تماس‌های تصویری استفاده کرد.

لبه های تبلت HTC A100 - چیکاو

در لبه‌ی پایین این دو شیار وجود دارد که حاکی از وجود دو بلندگوست که نشان می‌دهد این تبلت از اسپیکرهای استریو برخوردار است در طرف دیگر نیز اسلات سیم کارت و درگاه USB-C را می توان دید که جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز در کنار آن تعبیه شده است.

 این تبلت دارای بک باتری با ظرفیت ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و همچنین یک دستگاه شارژر نیز در داخل جعبه دیده می‌شود که به همراه تبلت عرضه می گردد. از نظر سیستم عامل هم این تبلت اندروید ۱۱ را اجرا می کند. تبلت HTC A 100  در حال حاضر برای خرید در روسیه با قیمت ۱۹.۹۹۰ روبل در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد که در حدود ۲۷۳ دلار می‌شود. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در دسترس قرار ندارد که آیا این تبلت در دیگر مناطق جهانی نیز برای فروش عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.