مایکروسافت سرفیس در چه مدل هایی عرضه می شوند؟

مایکروسافت ، ابر شرکت معروف چند سال پیش شروع به تولید دستگاه هایی با سیستم عامل ساخت خودش یعنی ویندوز کرده است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این دستگاه ها از تنوع زیادی برخوردارند و شما متناسب با نیاز های خودتان می توانید مدل و کانفیگ مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

اگر بخواهیم دستگاه های سرفیس را بر اساس شکل ظاهری و کارایی آن ها تقسیم بندی کنیم ، به سه دسته تبلت ها ، نوت بوک ها و اولترا بوک ها تقسیم می شوند.

 

پرچمدار تبلت مایکروسافت ، سرفیس پرو 7 پلاس

سرفیس پرو ۷ پلاس بدون شک یکی از قدرتمندترین و در عین حال سبک‌ترین کامپیوترهای قابل حمل و هیبریدی دنیا است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی و توسعه داده شده است. این محصول در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی به عنوان نسخه‌ای پیشرفته‌تر از «سرفیس پرو ۷» معرفی و آماده عرضه شده که مجهز به پردازنده نسل یازدهمی شرکت اینتل و عمر باتری بیشتر است. مایکروسافت در طراحی این محصول تلاش کرده تا کامپیوتری قدرتمند را همراه با به‌روزترین قطعات پردازشی تولید کند و همان‌طور که پیش بینی می‌شود، به موفقیت قابل توجهی در این زمینه رسیده است.

این محصول از پردازنده ی نسل 11 core i3/core i5/core i7 ، رم های 8Gb/16Gb/32Gb و حافظه اس اس دی 128GB/256GB/512GB/1TB بهره می برد.

خرید سرفیس پرو 7 پلاس

 

پرچمدار نوت بوک مایکروسافت ، سرفیس بوک 3

سرفیس بوک ۳  لپ‌تاپی است که می‌تواند بزرگ‌ترین درخواست‌هایتان را اجرا کند، سرفیس بوک ۳ قدرتمندترین لپ تاپ از دنیای سرفیس هاست که سرعت بالا، گرافیک قدرتمند، امکان اجرای بازی را ترکیب کرده و تطبیق پذیری میان لپ تاپ، تبلت و یک استودیوی پرتابل را برایتان فراهم کرده است.  و در دو سایز ۱۳.۵ و ۱۵ اینچ آماده عرضه شده که هر دو مدل، دارای نمایشگر لمسی با رزولوشن بالا هستند.

Surface Book  یک لپ‌تاپ هیبریدی‌ با صفحه‌ی نمایش لمسی است که صفحه‌ی نمایش آن کاملا از بدنه جدا شده و می‌توان آن را به صورت لپ‌تاپ یا تبلت استفاده کرد. البته مایکروسافت این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده است که حالت لپ‌تاپ آن کاربرد بیشتری داشته باشد.ک

کانفیگ های این محصول نیز از پردازنده های نسل 10 core i5 / core i7 با رم های 8GB / 16GB / 32GB ، حافظه ی اس اس دی 256GB / 512GB/ 1TB / 2TB و همچنین گرافیک جداگانه ی 4GB و 6GB در دو مدل مختلف RTX  و GTX  تشکیل شده است.

خرید سرفیس بوک 3

 

پرچمدار اولترا بوک مایکروسافت ، سرفیس لپ تاپ 4

سرفیس لپ تاپ ۴ نسل چهارم از لپ تاپ های مایکروسافت است که با قابلیت‌های سخت افزاری بهبود یافته و ویژه‌تر آماده عرضه شده است. سرفیس لپ تاپ ۴ در دو سایز ۱۳ و ۱۵ اینچ آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند بر اساس نیاز خود، مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنند.

این سری از دستگاه های سرفیس ، قابلیت تبدیل شدن به تبلت را ندارند و یک لپ تاپ یکپارچه هستند. اما با این وجود از صفحه نمایش لمسی بهره می برند و از قلم سرفیس پشتیبانی می کنند.

کانفیگ های این محصول از پردازنده های نسل 11 core i5/ core i7   ، رم های 8GB/16GB/32GB  و حافظه های 256GB /512GB /1TB تشکیل شده است.

خرید سرفیس لپ تاپ 4

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. پریسا می گوید

    عالیه این سرفیس بوک 3
    فقط قیمت اش بالاست که اگه یکی داشته باشه بهترین انتخابه