3 تا از بهترین بازی های اعتیاد آور آیفون

گاهی اوقات ممکن است شما هم دوست داشته باشید در اوقات فراغت خود، بین روز و یا زمان‌هایی که حوصله‌تان سر رفته، یک بازی هیجان انگیز را تجربه کنید. بازی‌هایی که نه خیلی پیچیده‌اند که گیجتان کنند و نه خیلی ساده که خسته کننده باشند. شاید بتوان اسم این دسته از برنامه‌ها را اعتیاد آور گذاشت!

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

گیم پلی‌هایی که نه سخت‌اند، نه آسان، اما شما را به چالش می‌کشند و ساعت‌ها سرگرمتان می‌کنند. اگر شما هم از این دسته بازی‌ها خوشتان می‌آید، در این مطلب همراه ما باشید تا با معرفی بازی های اعتیاد آور آیفون، به شما دنیای جذابی از صنعت بازی را نشان دهیم.

Doodle Jump – رکورد زنی در سکوهای آسمان

یکی از بازی‌های به شدت پرطرفدار iOS که ممکن است ساعت‌ها شما را میخکوب صفحه گوشیتان کند، قطعا Doodle Jump است. شیوه این بازی هم به این صورت است که شما باید روی سکوهایی که در مسیرتان قرار دارد، بپرید و به سمت بالا بروید. ممکن است کمی ساده به نظر برسد، اما تا بازی نکنید متوجه چالش آن نخواهید شد!

واقعا شما تا کی می‌توانید بدون اینکه از آسمان و سکوها سقوط کنید، بازی را ادامه دهید؟ در واقع این بازی پایانی ندارد و مراحلی هم در کار نیست، باید آنقدر بازی کنید تا یک رکورد خوب را بتوانید ثبت کنید.

 Crossy Road – گذر از خیابان‌های خطرناک

یکی دیگر از بازی های اعتیاد آور آیفون که احتمالا بارها اسمش را شنیده‌اید، Crossy Road است. این بازی با طراحی گرافیکی پیکسلی و در عین حال باکیفیتش، یک فضای متفاوت را بوجود آورده که قطعا خوشتان می‌آید. داستان بازی هم از این قرار است که در آن شما باید به کاراکترهای متفاوت بازی کمک کنید تا از خیابان رد شوند.

چالشی که در این بازی وجود دارد، ماشین‌هایی هستند که در حال عبورند، سرعت متفاوت آن‌ها است و گاهی هم ممکن است از جهت‌های مختلف وارد مسیر شوند و تمرکزتان را به هم بریزند، پس خوب دقت کنید و سرعت خود را تنظیم کنید تا خودروها شما  را زیر نگیرند. این بازی یک گیم پلی بی انتها دارد و همه انگیزه شما باید در رکورد زنی باشد. سعی کنید با هماهنگ کردن سرعت عمل و تمرکز خود یک دستاورد بالا بوجود بیاورید و لذت ببرید.

Stack – تمرکز با موسیقی و رکورد زنی!

Stack یکی از بازی‌های پرطرفدار استودیو Ketchapp است که طرفداران بسیاری دارد و از بازی های اعتیاد آور آیفون به حساب می‌آید. در این بازی شما باید بلوک‌هایی که وارد صفحه می‌شوند را همتراز با دیگر بلوک‌ها قرار دهید. اما باید حواستان باشد که اگر دقیق روی کاشی قبلی قرار نگیرد، قسمتی از آن تکه می‌شود و به پایین می‌افتد، هر چه بلوک‌ها کوچکتر شوند، برج شما نازک‌تر می‌شود و این کار را سخت‌‍تر می‌کند.

اگر سرعت و دقت بالایی نداشته باشید و بلوک‌ها رد شوند و به زمین بیوفتند، باید بازی را مجددا شروع کنید. حین بازی موسیقی دلنشینی پخش می‌شود که به شما کمک می‌کند بهتر تمرکز کنید و با آرامش ادامه دهید. فکر می‌کنید، چقدر می‌توانید در این بازی رکورد بزنید؟!

در این مطلب سعی کردیم تا به شما بازی‌های اعتیاد آور آیفون را معرفی کنیم، اما اگر  دلتان می‌خواهد بیشتر خودتان را به چالش بکشید و بازی‌های فکری را هم تجربه کنید، این مطلب جذاب را از دست ندهید. در این بخش بازی‌های فکری جذاب با طراحی گرافیک حرفه‌ای و خلاقانه به شما معرفی شده که قطعا تجربه آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.