عکس های فاش شده یک تلفن اینفنیکس را با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و پریسکوپ 5 برابری نشان می دهد

چند ماه پیش ما سیستم شارژ سریع ۱۶۰ واتی را توسط اینفینیکس (Infinix) آزمایش کردیم که در یک تلفن مفهومی ساخته شده بود. در حالی که تمرکز این دستگاه بر روی شارژ بود، همچنین دارای یک لنز پریسکوپی ۱۳۵ میلی متری بود که تا ۶۰ برابر زوم دیجیتال را وعده می‌داد – این اولین بار بود که برند اینفینیکس به یک لنز پریسکوپ برای گوشی‌های خود توجه می‌کرد. همراه چیکاو باشید.

چیزی که ما از طریق شایعات می‌شنویم این است که این شرکت روی یک تلفن مجهز به پریسکوپ کار می‌کند که آن را به خرده فروشی می‌رساند. یک منبع دو تصویر از آن برای ما ارسال کرد. ما با یکی شروع می‌کنیم که نمای نزدیک از یک دوربین نسبتاً چشمگیر را نشان می‌دهد.

لنز پریسکوپ در پایین قرار دارد و با توجه به علامت‌های آن فاصله کانونی ۱۲۵ میلی متر (که باید ۵ برابر دوربین اصلی بزرگتر شود) و دیافراگم f/۳.۴ است. اینها مشخصات معمولی برای یک پریسکوپ است، اما این دوربین بسیار بالاتر از چیزی است که اینفینیکس تا کنون اعلام کرده است (فقط چند عدد لنز تله فوتو به نام خود دارد و آن‌ها ۲ برابر بودند).

پنل پشتی  تلفن اینفنیکس را با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و پریسکوپ 5 برابری - چیکاو

دوربین اصلی اولین دوربین ثبات تلفن‌های این شرکت است که بر روی این تلفن از یک حسگر  ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار است استفاده شود. ما هنوز نمی‌دانیم کدام یک است، اما این مورد یک جهش بزرگ دیگر نسبت به گوشی‌های مدل‌های قبلی است (آن‌ها نهایتاً از حسگرهای ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برند، به عنوان مثال، گوشی انفینیکس نوت ۱۰ پرو Infinix Note 10 Pro  که به زودی نقد و بررسی آن منتشر می‌شود).

این سنسور با وضوح بالا باید زوم دیجیتال با کیفیت بالا بتواند فاصله را به  پریسکوپ متصل کند و دارای تثبیت کننده نوری تصویر OIS است. همچنین یک دوربین فوق عریض نیز در پنل پشت با لنز ۱۳ میلی متری وجود دارد.

ما ۱۰۰٪ مطمئن نیستیم که این تلفن جدید دوربین محور اینفینیکس که بیشتر روی کیفیت و قابلیت دوربین تمرکز کرده است، چه زمانی رونمایی می‌شود، اما نباید خیلی طولانی باشد. به محض کسب اطلاعات بیشتر گزارش می‌دهیم.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.