دستگاه کروم بوک لنوو  Ideapad Duet با نمایشگر اولد و تراشه اسنپدراگون و ۴ بلندگو معرفی شد

دستگاه کروم بوک لنوو  Ideapad Duet با یکی از بهترین دستگاه‌های سیستم عامل کروم موجود در بازار است که به طور معمول یک تبلت نیز هست. بیش از یک سال پس از انتشار، سازنده رایانه‌های شخصی جانشین آن تبلت را با نام کروم بوک لنوو IdeaPad Duet 5  معرفی کرد. مدل جدید تقریباً در همه جنبه‌ها ارتقاء پیدا کرده است. همراه چیکاو باشید.

مشخصات و ویژگی‌های تبلت کروم بوک لنوو IdeaPad Duet 5  

تبلت جدید دارای سیستم عامل کروم از لنوو مانند دستگاه سال قبل در دو رنگ آبی Abyss و Storm Grey عرضه می‌شود. ابعاد این دستگاه ۳۰۵.۸۶ در ۱۸۶.۷۴ در ۷.۲۵ میلی متر است و ۷۰۰ گرم نیز وزن دارد. این تبلت دارای یک صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی از نوع سوپر آمولد است که پنل ان را شرکت سامسونگ دیسپلی عرضه می‌کند. این صفحه نمایش با وضوح فول اچ دی و دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که می‌تواند از ۱۰۰ درصد طیف رنگ DCI-P3 پشتیبانی کند و  روشنایی ۴۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش همچنین دارای گواهینامه TÜV Rheinland Eyesafe Display و SGS Eye Care Display Display را کسب کرده است.

مشخصات و ویژگی‌های تبلت کروم بوک لنوو IdeaPad Duet 5   - چیکاو

این تبلت – کروم بوک لنوو از چیپست اسنپدراگون ۷ سی جن ۲ (Qualcomm Snapdragon 7C Gen 2) به همراه ۴ یا ۸  گیگابایت رم از نوع LPDDR4x  و ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع eMMC SSD پشتیبانی می‌کند.

 در قسمت اتصالات، از وای‌فای ۵، بلوتوث ۵.۱، ۲ پورت USB Gen1 Type_C و اتصال pogo-pin پشتیبانی می‌کند. این دستگاه نیز مانند نسخه قبلی خود دارای لوازم جانبی صفحه کلید جدا شونده و قاب پشتی است. علاوه بر این، مدل جدید دارای قلم استایلوس USI است که می‌تواند به صورت مغناطیسی به پشت دستگاه متصل شود.

کروم بوک لنوو IdeaPad Duet 5 - چیکاو

از نظر صدا نیز این تبلت با ۴ بلندگوی ۱ واتی عرضه می‌شود اما جک هدفون ۳.۵ میلی متری ندارد. آخرین و مهمترین نکته در مورد این دستگاه این است که از یک باتری ۴۲ وات ساعتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تا ۱۵ ساعت دوام داشته باشد.

قیمت تبلت – کروم بوک لنوو IdeaPad Duet 5 و تاریخ عرضه‌ی آن

قیمت تبلت – کروم بوک لنوو IdeaPad Duet 5 از ۴۲۹.۹۹ دلار در آمریکای شمالی شروع می‌شود، جایی که فاقد مارک تجاری IdeaPad Duet  است. برای تاریخ عرضه نیز انتظار می‌رود که این تبلت کروم بوک لنوو از اکتبر ۲۰۲۱ (مهر – آبان ۱۴۰۰) به فروش برسد. این محصول احتمالاً پس از عرضه در ایالات متحده به سایر بازارهای دیگر نیز راه پیدا خواهد کرد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.