رندرهای خودرو برقی شیائومی می ۱ می گوید این خودرو از طراحی بدنه‌ای ساده برخوردار است

امروز، انجمن شیائومی رسما چندین رندر از خودروی برقی شیائومی می ۱ (M 1) را منتشر کرد. این رندر توسط یک کاربر انجمن شیائومی به نام«Mo Fei»   ایجاد شده است.

 در ظاهر، خودروی برقی شیائومی می۱ از طراحی بدنه‌ای ساده برخوردار است. ظاهری ساده و شیک دارد و چرخ‌ها دارای بافت منحصر به فردی هستند. بنابراین اگر خودرو مدل آینده دارای ظاهری مشابه این رندر باشد، جذب مشتریان جدید بسیار آسان خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

پیکربندی خودروی برقی شیائومی می ۱ (M 1) با رنگ مشکی - چیکاو

در مورد پیکربندی، خودروی برقی شیائومی می ۱ سیستم MIUI For Car را اجرا می‌کند. دومی یک کنترل هوشمند، رانندگی کمکی خودکار، دستیار صوتی Xiao Ai، یک صفحه نمایش مرکزی هولوگرافیک و غیره را ارائه می‌دهد. همچنین با ۵ دقیقه شارژ باتری می‌تواند مسافتی در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را طی کند.

خودروی برقی شیائومی می ۱ (M 1) - چیکاو

 اگرچه این فقط یک ماشین الکتریکی شیائومی در تخیل « Mo Fei » است، که می‌گوید چنین تخیل جسورانه‌ای را از طراحان الهام نگرفته است. علاوه بر این، ما حدس می‌زنیم که کاربران دیگر نیز رندرهای خود را ایجاد کنند.

  • پروژه ماشین شیائومی

در ماه مارس سال جاری (اسفند ۱۳۹۹)، مدیر عامل شیائومی لی جون رسماً ورود این شرکت را به صنعت خودروهای برقی هوشمند اعلام کرد. در این رویداد ویژه، این شرکت اعلام کرد که در ۱۰ سال آینده ۱۰ میلیارد دلار آمریکا سرمایه‌گذاری می‌کند. لی جون گفت که «شیائومی خودرو»، آخرین پروژه بزرگ کارآفرینی در زندگی او است. وی افزود که در این زمان حاضر است همه شهرت خود را از بین ببرد و برای ایده خودروی شیائومی بجنگد.

در ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور)، شیائومی رسماً اعلام کرد که شیائومی موتورز ثبت نام تجاری و صنعتی را به طور رسمی تکمیل کرد. نام شرکت  Xiaomi Motors Co. Ltd خواهد بود و سرمایه ثبت شده ۱۰ میلیارد یوان (۱.۵۵ میلیارد دلار) است.  به عنوان موسس، رئیس و مدیرعامل گروه شیائومی، لی جون شخصاً به عنوان نماینده قانونی فعالیت می‌کند.

خودروی برقی شیائومی می ۱ (M 1) از پشت - چیکاو

لی جون گفت: «شیائومی یک پروژه بزرگ دارد و ۱۰ میلیارد دلار آماده کرده است.» بنابراین هر دلیلی وجود دارد که فکر کنیم شیائومی سرمایه کافی برای سرمایه‌گذاری در ساخت خودرو را دارد. آخرین گزارش مالی نشان می‌دهد که درآمد سالانه آن در سال ۲۰۲۰ در حدود ۲۴۵.۹ میلیارد یوان (۳۷.۵۹ میلیارد دلار) بوده است. علاوه بر این، ذخایر نقدی آن نیز بیش از ۱۰۰ میلیارد یوان (۱۵.۲۹ میلیارد دلار) است. جالب اینجاست که در عکس گروهی تیم اصلی خودروهای شیائومی نشان داده شده توسط لی جون، طرح اصلی نمای بیرونی BMW iX دیده می‌شود که بنابراین به سادگی به این معنی است که خودروهای شیائومی ممکن است از کیفیت یک برند لوکس برخوردار باشند. در نهایت، اخیراً، شنیده شده که China Evergrande Group در حال مذاکره با شیائومی برای فروش ۶۵ درصد از بخش خودروهای برقی خود است. البته مذاکرات هنوز در مراحل اولیه است. اما دود بدون آتش وجود ندارد.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.