مرسدس بنز  سدان برقی جمع و جور تر و زیباتر 2022 EQE را به بازار عرضه می کند

مرسدس بنز قصد دارد تا سدان‌های برقی بسیار زیبایی را که به نمایش گذاشته است، در سال آینده به بازار عرضه کند زیرا این شرکت تلاش می‌کند تا بتواند تا سال ۲۰۳۰ به سمت تولید مجموعه‌ای از خودروهای تمام الکتریکی حرکت کند. در آوریل (فروردین – اردیبهشت) امسال، این خودروساز آلمانی از سدان برقی EQS رونمایی کرد. این خودروساز آلمانی همچنین از  از اتومبیل مدل ۲۰۲۲ AMG SL Roadster  نیز رونمایی کرد که از دیگر ویژگی‌های چشمگیر آن، صفحه نمایش نمایش لمسی بی‌عیب و نقص است. همراه چیکاو باشید.

این شرکت اکنون سدان برقی ۲۰۲۲ EQE را در کنفرانس 2021 IAA Mobility رونمایی کرده است. این خودرو برقی زیبا در کنار سایر خودروهای الکتریکی مانند AMG performance و نسخه‌های خودروهای شاسی بلند جمع و جور EQS و EQB و EQG، و همچنین یک کانسپت برقی G-Wagen، نشان داده شد.

خودروهای تمام الکتریکی مرسدس بنز از پشت - چیکاو

EQE یک نسخه جمع و جورتر از EQS است که بر روی پلت فرم مشابه خواهر و برادر بزرگتر ساخته شده است. طول این خودرو ۳.۵ اینچ کوتاهتر از EQS است. بنابراین، ما انتظار داریم که قیمت آن نیز مقداری کمتر از EQS رده بالا باشد، اما این شرکت هنوز جزئیات قیمت را فاش نکرده است.

فضای داخلی EQE - چیکاو

برخی از ویژگی‌هایی که این مدل با EQS به اشتراک می‌گذارد شامل صفحه نمایش چشمگیر و همه جانبه معروف به صفحه نمایش « hyperscreen » یعنی بیش از حد فوق العاده است که از یک سر داشبورد به سر دیگر کشیده شده است. صفحه نمایش به صورت اختیاری در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین به عنوان یک گزینه، فرمان عقب محور نیز در دسترس خواهد بود که پارک کردن آن در فضای تنگ را آسان خواهد کرد.

عکس بدنه EQE - چیکاو

مدل اصلی دارای یک باتری ۹۰ وات ساعت است که مدل پایه EQS نیز برای تأمین نیرو  از همین نوع باتری بهره می‌برد. با شارژ کامل این باتری، این خودرو می‌تواند مسافت ۶۶۰ کیلومتر را طی کند. این خودرو همچنین ۲۸۸ اسب بخار قدرت دارد که نسبت به قدرت ۵۱۶ اسب بخار در EQS  است که از چهار چرخ محرک استفاده می‌کند. مرسدس می‌گوید نسخه دوم این خودرو نیز به زودی عرضه می‌شود اما اعلام نکرد که آن نسخه از مدل فعلی قوی‌تری خواهد بود یا خیر.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.