گوشی های هوشمند ردمی کا ۵۰ و شیائومی ۱۲ با فست شارژ ظرف چند دقیقه شارژ می‌شوند

یکی از فناوری‌هایی که در سال‌های اخیر با سرعت بسیار زیادی روند رو به رشدی را در پیش گرفته، افزایش قدرت شارژ سریع است. تعدادی از تولیدکنندگان با افزایش سرعت شارژ دستگاه‌های هوشمند مجبور شدند و به راحتی از خط رکورد عبور کنند. شرکت‌هایی همچون اوپو، ویوو، ریلمی و البته شیائومی که بسیار به اعداد رکورد علاقه دارد، راه حل‌های خود را در این زمینه نشان داده است. همراه چیکاو باشید.

شیائومی در حال حاضر چندین تلفن هوشمند دارد که شارژ سریع ۱۲۰ واتی را ارائه می‌دهند. در آینده، تعداد دستگاه‌هایی که می‌توانند با سرعت بالا شارژ شوند افزایش خواهند یافت. بنابراین، گوشی هوشمند شیائومی می ۱۱ پرو (Xiaomi Mi 11 T Pro) ازجمله تلفن‌هایی است که از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. ردمی کا ۵۰ (Redmi K 50  ) و شیائومی ۱۲ (Xiaomi 12) از جمله مدعیان شارژ فوق سریع هستند. در مورد گوشی هوشمند ردمی کا ۵۰، ما با این واقعیت رو به رو می‌شویم که از قدرت شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند، اما شیائومی ۱۲ با قدرت  شارژ سریع بیش از ۱۵۰ وات شارژ می‌شود. کدام یک از این موارد محقق می‌شود و امکان‌پذیر است؟  قضاوت را واگذار می کنیم تا در نوامبر (آبان) انجام دهیم اما به شرطی که شایعات مربوط به معرفی شیائومی ۱۲ در آبان ماه به حقیقت بپیوند.

شیائومی می 12 الترا - چیکاو

اگر خوب به خاطر داشته باشید، همین اوایل امسال بود که شیائومی فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی اختصاصی خود را معرفی کرد که برای شارژ کامل یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی فقط  ۸ دقیقه طول می‌کشد. این شرکت همچنین شارژ بی‌سیم ۱۲۰ وات را نیز معرفی کرد، اما پیاده‌سازی آن یک سوال بزرگ به همراه دارد. آن سوال مهم و نکته‌ی عجیب این است که این شرکت چنین استانداردهایی را از نظر قدرت شارژ بی‌سیم معرفی کرده اما آن را به میزان ۵۰ وات محدود کرده است. از لحاظ تئوری، این شرکت می‌تواند تلفن‌های هوشمند با شارژ بی‌سیم قدرت بیشتر را به (Celestial Empire) فراتر از امپراتوری آسمانی بیاورد، اما مشخص نیست که آیا شیائومی چنین اقدامی خواهد کرد یا خیر.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.