عصر هدایای تبلیغاتی از جنس حال خوب

این روزها کمتر کسب و کاری را می‌بینیم که از تاثیر هدایای تبلیغاتی چشم پوشی کند. اگر چه هدف از ارائه هدایای تبلیغاتی معرفی برند و محصولات است، اما هدایای تبلیغاتی از جنس حال خوب رسالت دیگری نیز دارند و آن چیزی نیست جز هدف گرفتن حس و حال مخاطب.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شاید این سوال برای شما پیش آید که چرا در انتخاب هدیه تبلیغاتی به دنبال حس و حال خوب هستیم؟ یا شاید به این فکر کنید که چه هدایایی می‌تواند این حس و حال را در مخاطب شما ایجاد کند؟

برای این که پاسخ سوالات خود را پیدا کنید، با ما تا انتهای این متن همراه باشید.

هدایای تبلیغاتی از جنس حال خوب و تاثیر مثبت آن‌ها

همه ما لحظه‌هایی را تجربه کرده‌ایم که با استشمام بویی خاص یا لمس وسیله‌ای به خاطرات گذشته خود سفر کردیم. خاطراتی دوست داشتنی که در لحظه‌ای برای ما تکرار شدند و تمام حس و حال قدیمی را در ما زنده کرده‌اند.

بدون شک وسیله‌ای که به این اندازه حس و حال خوب در ما ایجاد کرده است، را دوست خواهیم داشت. در این صورت دفعات زیادی را سراغ این وسایل خواهیم رفت که خود را مهمان حس خوب آن کنیم.

حال تصور کنید که برای خرید هدایای تبلیغاتی دست روی همچین گزینه‌هایی بگذارید. همانجاست که شما تمام حواس پنج گانه مخاطب خود را هدف قرار داده‌اید و با در دست گرفتن حس و حال او ارتباطی عمیق میان روح او با نام برند خود برقرار گرده‌اید.

ارتباطی که یادآور این خاطرات دلنشین است و حسی وفادارانه نسبت به نام برند شما ایجاد می‌کند. بی تردید هدایایی که حس و حال مخاطب را در دست می‌گیرند و آن‌ها را وادار به فکر کردن می‌کنند، تاثیر مثبت بیشتری در تبلیغ برند شما دارند. در ادامه شما را با چند نمونه از این هدایا آشنا می‌کنیم.

موسیقی دوست داشتنی خود را با بوی نوستالژیک بشنوید

اسپیکرهای نوستالژی از جمله هدایای تبلیغاتی از جنس حال خوب است که با ظاهر خاص و منحصر به فرد خود حس عجیبی را در مخاطب ایجاد می‌کنند.

حال تصور کنید که از این اسپیکرها نوای دوست داشتنی و مورد علاقه شما پخش شود؛ در این صورت احتمال دل کندن از این وسیله نوستالژی و خاص بسیار سخت خواهد بود.

این وسیله به اندازه‌ای حس و حال افراد را درگیر خواهد کرد که یکی از اجزای جدانشدنی کنج خلوت آن‌ها خواهد بود. طبیعی است که وسایلی که به برگشت حس و حال خوب و آرامش ما کمک می‌کنند، جایگاه خاصی در زندگی ما داشته باشند.

در این صورت قطعا فرد یا سازمانی که این هدیه ارزشمند را به ما داده است، فراموش نخواهیم کرد. اینجا همان نقطه‌ای است که هدیه‌ای تبلیغاتی با حال خوب آذین شده و تاثیر مثبت خود را در ذهن مخاطب می‌گذارد.

اگرچه این اسپیکرها با ظاهر خاص خود حس‌های نوستالژیک را در شما زنده می‌کنند و شاید شما را به یاد زمان‌های قدیم بیندازند، اما شما می‌توانید هر موسیقی دلنشینی را از این اسپیکرها پخش کنید.

بازی با حس و حال مخاطب با هدایای چوبی

جنس چوب همیشه با حس و حال خوب برای همه افراد همراه بوده است. به همین دلیل است که هدایای چوبی همیشه تاثیر مثبتی در روحیه اطرافیان می‌گذارد.

اگر شما در انتخاب هدایای تبلیغاتی از جنس حال خوب سراغ هدایای چوبی رفتید، باید بدانید که قسمتی از طبیعت را به مخاطب خود هدیه داده‌اید. هدایایی از این جنس مخاطب را حتی برای لحظه‌ای از زندگی مدرن و ماشینی امروزی می‌رهاند و حس تازگی طبیعت را در او زنده می‌کند.

این هدایا به آرامی و سادگی در دل مخاطب می‌نشینند و آرامش را به روح انسان سرازیر می‌کنند. به خصوص در این دوران که اکثر ما از زندگی مدرنیته و تکنولوژی‌های در هم تنیده ناراضی هستیم، با هدایایی از این جنس حتی برای لحظه‌ای روحمان در آرامش به دل طبیعت سفر خواهد کرد.

همین آرامش لحظه‌ای احساس امنیتی فوق‌العاده در مخاطب شما ایجاد می‌کند. این احساس مخاطب شما را برای آشنایی با برند و محصولات شما آماده می‌کند. به کمک همین احساس امنیت و آرامش می‌توانید بهترین تاثیرها را روی مخاطب خود بگذارید؛ شاید به همین دلیل است که در میان اقلام تبلیغاتی، جنس چوب بسیار دیده می‌شود.

با ست‌های پذیرایی همنشین لحظه‌های خوش آینده مخاطب باشید

رسالت هدایای تبلیغاتی این است که در مخاطب حس و حال خوب ایجاد کند. اگرچه اولین هدف شما از ارائه هدایای تبلیغاتی معرفی برندتان است، اما باید بدانید که این موضوع محقق نمی‌شود، مگر این که در مخاطب تاثیر مثبتی بگذارید.

همه ما حتی برای یک بار در زندگی خود هدیه‌ای گرفته‌ایم که با تمام وجود آن را دوست داشتیم. قطعا در آن لحظه حال خوب خود را با کسی که هدیه را به ما داده شریک شده‌ایم. اما در کنار این حس زیبا چیزی در ما نسبت به آن فرد تغییر کرده است. این درست همان کاریست که انتخاب صحیح هدایای تبلیغاتی از جنس حال خوب با مخاطب می‌کند.

هدایای پذیرایی از این دسته از هدایا هستند که حال مخاطب را به برند شما گره می‌زند. تعجب نکنید؛ این هدیه به اندازه کافی پرکاربرد است و هیچکس داشتن جعبه پذیرایی زیبا در خانه خود را رد نمی‌کند.

اما نکته اصلی این است که این جعبه‌ها و ست‌های پذیرایی قرار است که مهمان روزهای خوشی مخاطب شما باشند. روزهایی که آن‌ها با نام و یاد برند شما از مهمانان عزیز خود پذیرایی می‌کنند و خاطرات خوشی را رقم می‌زنند.

به این ترتیب این نام برند شماست که در کنار تمام خاطرات خوش مخاطب نشسته است. بدون شک این لحظات در حک شدن نام برند در ذهن مخاطب تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

با دست‌سازه‌های زیبا احساس مخاطب را درگیر کنید

در فرهنگ ما صنایع دستی کم نیستند، صنایعی که تماشای آن‌ها برای هیچ کدام از ما تکراری نمی‌شوند. کدام یک از ما می‌توانیم به اصفهان یا شیراز سفر کنیم و در بازارهای قدیمی این شهرهای با اصالت قدم نزنیم؟ بدون شک زمان زیادی را در این بازارها به تماشای دست‌سازه‌های اصیل هنری این شهرها می‌پردازیم.

تردید نداشته باشید که صنایع دستی به همین اندازه که روح هنری را در شما زنده می‌کنند، بر مخاطب هدف شما نیز تاثیر دارند. شاید حتی علاوه بر روح هنری آن‌ها را برای لحظه‌ای به سوی خاطرات خوشی که در سفرهای خود به شهرهای قدیمی و قدم زدن در بازارهای آن‌ها تجربه کرده‌اند، برگرداند.

به هر حال صنایع دستی از آن دسته هدایای تبلیغاتی از جنس حال خوب است که حس‌های زیادی را در روح مخاطب زنده می‌کند. حال اگر در میان این صنایع دست به انتخاب گزینه‌ای بزنید که با بسته‌بندی‌های خاص ارزش و زیبایی بیشتری پیدا کنند، تصویری زنده و دلنشین در ذهن مخاطب ایجاد کرده‌اید.

اطمینان داشته باشید که این تصویر دلنشین به اعماق جان مخاطب شما نفوذ کرده و نام برند شما را نه در ذهن بلکه در قلب او حک می‌کند.

با هدایای خاص متفاوت بدرخشید

در تقویم ما شب یلدا و عید نوروز از مناسبت‌های خاصی به شمار می‌آیند که با خاطرات خوش همراه هستند. معمولا این مناسبت‌ها فرصت خوبی برای هدیه دادن و بهترین زمان برای این است که هدایای تبلیغاتی از جنس حال خوب با اتفاقات خوب این روزها پیوند بخورد و خاطراتی دلنشین و به یادماندنی در ذهن مخاطب به جا بگذارد. به عنوان مثال تصور کنید که دریافت یک ست پذیرایی ویژه به عنوان هدیه تبلیغاتی یلدا چه حس و حال خوبی را شب خاطره انگیز یلدا مهمان خانه مخاطبان شما خواهد کرد.

یادتان باشد برای معرفی برند خود نیاز به گزینه‌های خاص به عنوان هدیه دارید، مانند نمونه‌هایی که در این متن به شما معرفی کردیم. با انتخاب درست احساسات مخاطب را هدف قرار داده‌اید؛ احساساتی که در نهایت به خاطرات و روزهای آرامش‌بخش آن‌ها گره می‌خورد.  برای انتخاب هر یک از این هدایا کافیست وب سایت حس هفتم را ببینید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.