آشنایی با تریدینگ ویو و راهنمای کامل کار با این پلتفرم

تریدینگ ویو (TradingView) یکی از پلتفرم های امروزی و پیشرو در زمینه نمودار ها بوده که بر بستر مرورگر یا به اصطلاح Browser-based  می باشد. در واقع شما با یک پلتفرم پیشرفته مالی گرافیکی روبرو هستید که تاریخچه آن به سال 2011 باز می گردد. گفتنی است که کمپانی آن در Westerville Ohio در ایالات متحده قرار دارد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تریدینگ ویو  با ارائه گزینه ها و امکانات متنوع در زمینه تجربه استفاده از نمودارها، به ارتقا استانداردهای صنعت نمودارها کمک می کند. شما می توانید از آن برای مشاهده نمودارها، تحلیل شاخص ها و ترید در فارکس، بازار رمزارزها و یا هر دارایی قابل مبادله ای استفاده کنید. گفتنی است که کارگزاری ها معمولا نرم افزارهای ارائه نمودار مخصوص خود را ارائه می کنند که در اکثر موارد ناصحیح بوده و استفاده از آن دشوار است. همچنین در زمینه شخصی سازی، گزینه ها بسیار محدود می باشند.

تیم والبی در یک دوره جامع آموزشی که بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته ابتدا به معرفی تریدینگ ویو و سپس به آموزش کار با این پلتفرم می پردازد. در این دوره سعی شده تمامی مطالب مورد نیاز عنوان شود و پس از مطالعه دوره به راحتی بتوانید در سایت تریدینگ ویو ثبت نام و با آن کار کنید.

عناوین اصلی دوره رایگان آشنایی با تریدینگ ویو

  • آشنایی اولیه و مقدمات کار
  • چرا باید از TradingView  استفاده کرد؟
  • چگونگی ساخت یک حساب کاربری در TradingView
  • چگونگی هدایت TradingView
  • نحوه شخصی سازی و تنظیم نمودارها با TradingView
  • آشنایی با نوار ابزارهای تریدینگ ویو

لینک دوره آموزش تریدینگ ویو:

https://wallebi.blog/fa/tradingview-instruction

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.