اجاره خودرو | بدون پرداخت هزینه خرید، اتومبیل دلخواه خود را برانید

اجاره خودرو؛ از یک روز تا چند ماه

اگر تا الان فکر می‌کردید که اجاره خودرو تنها برای شب عروسی و گل زدن ماشین عروس مورد استقبال قرار می‌گرفته و یا اینکه در ایران تنها در دو جزیره قشم و کیش اجاره خودرو رونق داشته است، باید بگوییم سخت در اشتباه بوده‌اید. صنعت رنت خودرو یکی از پر رونق‌ترین صنایع در جهان به شمار می‌رود که هم برای شرکت‌های اجاره خودرو و هم برای اشخاصی که برای انجام کارهای روزمره نیاز به یک اتومبیل دارند، سودمند است. ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مردم برای رسیدگی به امور روزانه، سفرهای برون شهری و غیره خیلی راحت می‌توانند از سرویس‌های شرکت‌های رنت خودرو استفاده کنند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اجاره انواع خودرو جهت انواع فعالیت‌ها نه تنها در کیش و قشم بلکه در تمام استان‌های ایران توسط شرکت‌های رنت خودرو امکان‌پذیر شده است که در این مطلب قصد داریم درباره چگونگی بهره‌مند شدن از این سرویس و همچنین مزایای رنت خودرو در قیاس با خرید خودرو صحبت کنیم.

اصلا چرا باید خودرو رنت کنیم؟

تابحال به این فکر کرده‌اید که سفر ماجراجویانه به دل کویر با داشتن یک ماشین SUV (همان شاسی بلند‌های خودمان) چقدر می‌تواند لذت‌بخش‌تر باشد؟ و یا اینکه برای رسیدگی به امور خود در یک شهر دیگر، به جای این‌که از این تاکسی به آن تاکسی کنید و به دنبال تاکسی دربستی باشید، خیلی راحت می‌توانید از شرکت‌های رنت خودرو، اتومبیل مورد نظرتان را با توجه به مقصد و هدفی که دارید اجاره کنید و با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید.

از طرف دیگر، ممکن است در این روزهای کرونا زده که کمتر کسی جرات استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارد، مجبور به حضور در شهر باشید و دوست نداشته باشید از وسایل عمومی استفاده کنید، بار دیگر این شرکت‌های رنت خودرو به کمک و یاری شما خواهند آمد. به طور کلی شهروندان به چند دلیل می‌توانند از شرکت‌های اجاره خودرو استفاده کنند:

  •         برای داشتن یک سفر راحت‌تر با یک خودرو بهتر
  •         برای ترانسفر مهمان‌های بسیار مهم از فرودگاه و بالعکس
  •         برای رقم زدن یک روز به‌ یاد ماندنی مانند روز خواستگاری، عروسی و غیره
  •         برای رسیدگی به امور شخصی و کاری در یک شهرستان دیگر
  •         برای رسیدگی به امور شخصی و کاری حتی در شهر خود هنگامی که خودرو ندارید یا در تعمیرگاه است

با راننده یا بدون راننده، مسئله این است

یکی دیگر از مسائلی که ممکن است نیاز به استفاده از خدمات شرکت‌های اجاره خودرو پیدا کنید، آن زمانی است که به یک خودرو رده بالا احتیاج دارید اما حس و حال رانندگی را ندارید و یا از مسیرها اطلاع ندارید. اغلب شرکت‌های رنت خودرو در حال ارائه سرویس اجاره خودرو بدون راننده هستند، اما بهترین‌های این صنعت برای افرادی که به هر دلیل به یک خودرو همراه با راننده مجرب احتیاج داشته باشند هم گزینه‌های مناسبی دارند.

رانندگی در شهرهای شلوغ ایران نظیر تهران، کرج، اصفهان، تبریز و مشهد همیشه در رده دشوارترین کارهای دنیا بوده است! اما با اجاره خودرو در تهران با راننده و حتی بدون راننده می‌توانید از پس طولانی‌تری ترافیک‌ها و بدترین رانندگی‌ها برآیید، چرا که اغلب خودروهایی که رنت داده می‌شوند مدل بالا و اتومات هستند و رانندگی با آنها بسیار راحت‌تر خواهد بود.

به صرفه بودن اجاره خودرو با توجه به افزایش قیمت خودرو در ایران

افزایش چشم‌گیر قیمت خودرو در چند سال اخیر باعث شده تا طیف وسیعی از جوانان و خانواده‌های ایرانی نتوانند برای خود اتومبیل مورد نظرشان را بخرند؛ اما آیا آنها مجبور به ادامه زندگی بدون داشتن خودرو هستند؟ اگر نظر ما را می‌خواهید، خیر. با توجه به اینکه قیمت اجاره خودرو حتی به صورت طولانی مدت از خرید آن به صرفه‌تر است، اگر گواهینامه دارید بهتر است همین حالا دست بجنبانید و اتومبیل مورد نظرتان را رنت کنید.

حتی اگر گواهینامه هم ندارید و یا اینکه قصد دارید مانند یک جنتلمن (یا یک جنتل‌وومن) در سطح کشور عبور و مرور کنید، خیلی راحت می‌توانید از مزایای استفاده از خدمات شرکت‌های رنت خودرو در ایران بهره‌مند شوید، چرا که همانطورکه گفتیم هزینه اجاره خودرو نسبت به خرید آن بسیار ناچیز است.

زیر یک دقیقه صاحب خودرو شوید

اگر برای خرید خودرو نیاز به ارائه کوله‌باری از مدرک و ضامن و غیره است، برای اجاره خودرو خبری از این دردسرها نیست. مدارک مورد نیاز جهت اجاره خودرو در هر شرکت متفاوت است و همچنین شرایط ضمانت برای هر خودرو هم نسبت به مدل و قیمت آن تفاوت خواهد داشت. اما گران‌قیمت‌ترین خودرو را هم می‌توانید کمتر از 60 ثانیه اجاره کنید و از آن برای مدت طولانی استفاده کنید.

برای اجاره خودرو با راننده ، کار شما بیش از پیش راحت است و با ارائه مدرک شناسایی معتبر می‌توانید ماشین را کرایه کنید. در غیر این صورت عمدتا به ارائه مدارک ذیل احتیاج پیدا خواهید کرد که باز هم اگر قیمت خرید خودرو را در نظر بگیرید، باز به صرفه خواهد بود:

  •         مدرک شناسایی معتبر
  •         ارائه یک فقره چک به مبلغ ارزش کل خودرو (به صورت امانی)
  •         پرداخت 10 تا 15 درصد از کل ارزش خودرو (به صورت امانی)

باز هم اگر امکان پرداخت نقدی برای شما میسر نباشد، می‌توانید از انواع دارایی‌های خود مانند ارز، طلا و غیره استفاده کنید و با تحویل خودرو دارایی خودتان را بازپس بگیرید. در صورت امکان می‌توانید خودرو شخصی خودتان را در اختیار شرکت قرار دهید و یا اینکه سند ملکی که به نام شما است را در اختیار شرکت رنت خودرو گذاشته و اتومبیل مورد نظرتان را اجاره کنید.

رفت‌وآمد کم‌هزینه‌تر با اجاره خودرو

در پایان باید بگوییم برای داشتن بهترین و مجهزترین خودروها نیازی به خرید آنها نیست و با استفاده از سرویس شرکت‌های رنت خودرو در ایران می‌توانید با صرف کمترین هزینه سوار خودرو مورد علاقه خود شوید. از زمان شیوع همه‌گیری ویروس کرونا و همچنین افزایش ناگهانی قیمت ماشین در ایران، آمار اجاره خودرو توسط مردم رشد چشم‌گیری داشته است که نشان از مثمرثمر بودن ِ داشتن یک خودرو اجاره‌ای نسبت به خرید آن است.

رنت خودرو – همانطور که گفته شد راهی مقرون به صرفه برای ماشین‌دار شدن شما است فقط در هنگام اجاره ماشین حتما از معتبر بودن شرکت رنت خودرو، سلامت ناوگان شرکت و رانندهِ در اختیار مطلع شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.