گلکسی واید ۵ سامسونگ با نام گلکسی اف ۴۲ ۵جی با تراشه ی دایمنسیتی ۷۰۰ در گیک بنچ مشاهده شد

انتظار می‌رود سامسونگ گوشی هوشمند ۵جی جدیدی را در بازار عرضه کند. این گوشی گلکسی واید ۵ ( Galaxy Wide5) نام دارد و با شماره مدل SM-E426S شناخته می‌شود. این اسمارت فون همچنین احتمال دارد که با نام گلکسی اف ۴۲ مجهز به ۵جی (Galaxy F42 5G) در برخی از بازارها عرضه شود.  این گوشی هوشمند پیش از آن که به طور رسمی رونمایی شود، برخی از ویژگی‌های شاخص و مهم آن که در سایت گیگ بنچ (Geekbench) فهرست شده، فاش گردیده است. همراه چیکاو باشید.

بر اساس پورتال گیگ بنچ، مشخصات این گوشی که برای اخذ تأییدیه ارائه شده است، می‌گوید، تلفن گلکسی واید ۵ یا گلکسی اف ۴۲ دارای ۵جی سامسونگ، آخرین اندروید موجود یعنی نسخه‌ی ۱۱ را به طور پیش فرض اجرا می‌کند. این گجت در بخش تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز  ۵۵۸ شده و در بخش چند هسته‌ای نیز توانسته امتیاز ۱۵۱۳ را به خود اختصاص دهد. براساس مشخصات مندرج در این فهرست، گلکسی اف ۴۲ دارای ۵جی، به پردازنده‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک مجهز می‌شود و با ۶ گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود.

مشخصات گلکسی اف 42 در پورتال گیگ بنچ - چیکاو

همان طور که قبلاً گفته شد، این گوشی با نام تجاری گلکسی اف ۴۲ دارای ۵جی معرفی می‌شود. اگر این موضوع صحت داشته باشد که گوشی گلکسی واید ۵ سامسونگ همان گلکسی اف ۴۲ دارای ۵جی است، پس مشخصات آن تا حدودی معلوم می‌شود زیرا مشخصات گوشی گلکسی اف ۴۲ دارای ۵جی اخیرا در کنسول گوگل پلی مشاهده شده است.

پنل پشتی گلکسی واید ۵ ( Galaxy Wide5) - چیکاو

این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش با وضوح فول اچ دی پلاس (Full HD+) یعنی ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل خواهد بود که برای تعبیه‌ی دوربین سلفی، در بالای نمایشگر بریدگی Infinity V (بریدگی به شکل وی v انگلیسی) خواهد داشت. سامسونگ برای امنیت بیشتر از اسکنر اثر انگشت در لبه‌ی گوشی استفاده می‌کند. شایعات می‌گویند که این گوشی در رنگ آبی عرضه خواهد شد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.