بهترین طراح سایت

اولین گام و اولین قدم برای اینکه بتوانید در اینترنت یک حضور فعالی داشته باشید، این است که سایت را برای خود طراحی کنید؛ البته تعریف بهتری برای هر یک از مشاغل و کسب و کارها متفاوت است و دقیقاً ارتباط دارد با هدف شما از اینکه طراحی سایت را برای چه چیزی می‌خواهیم و بودجه ای که در نظر گرفته‌ایم که مقدار است و چه نوع محصولات و یا خدماتی را عرضه می کنید. به علاوه با طراحی سایت خبری می توانید رسانه خبری فعالی داشته باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

معیارهای انتخاب یک طراح سایت حرفه ای

در این قسمت پر اهمیت ترین فاکتورها و مسائلی که برای انتخاب نمودن یک شرکت خیلی خوبی در زمینه طراحی سایت وجود دارد را برای شما بیان خواهیم کرد.

زبان برنامه نویسی و سیستم مدیریت محتوا مناسب

هم اکنون روش برای پیاده‌سازی کردن سایت وجود دارد استفاده نمودن از سیستم های مدیریت سایت که اصطلاحاً به آن پنل مدیریت هم می‌گویند مانند وردپرس و جوملا و یا استفاده کردن از پنل مدیریتی اختصاصی برنامه برنامه نویسی هم شده باشد، هر کدام از روش‌های که بیان شد معایبی هم دارد و مزایایی هم دارد، اما با تجربه سیستم های مدیریت محتوا را ترجیح می‌دهیم.

 شایان ذکر است که  برنامه نویسی که به صورت اختصاصی باشد، بیشتر برای ایجاد ایده های نو و کارآمد هست و هزینه پیاده سازی است هم خیلی بالا خواهد بود. حوزه فعالیت وب سایت تاثیر مستقیم بر زبان برنامه نویسی دارد. برای مثال طراحی سایت ارز دیجیتال با سایت شرکتی ساده تفاوت های زیادی در خدمات و امکانات دارد.

طراحی سایت آگهی

با طراحی سایت آگهی توانایی این را دارید که با جستجو کردن در اینترنت بقیه نمونه کار ها همینطور نظراتی که مخاطبین مشتریان و کاربران آن شرکت در شبکه های مختلف اجتماعی بیان کرده است می توانید روند آن سایت را بررسی کنید و همینطور تلاش کنید با مشتریان آن شرکت ارتباط برقرار کنید و نظر آنها را در رابطه با کارهای شرکت جویا شوید و از آنها بپرسید آیا خدمات این شرکت و پشتیبانی‌های این شرکت رضایت دارند یا خیر؟

هزینه طراحی سایت معقول

با رجوع کردن به شرکت‌هایی که در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنند و بعد از اینکه پروژه خود را برای آنها تعریف کنید امکان دارد که قیمت‌های هریک از آنها با بقیه شرکت‌ها مختلف باشد این اختلاف در قیمت‌ها تا حدی می‌تواند به بزرگ بودن و یا کوچک بودن شرکتهای طراحی سایت و یا کیفیت کاری که هر یک از آنها ارائه می کند مربوط باشد.

 ولی قسمتی از تعیین قیمت هم ارتباطی با سختی و آسانی پروژه شما و امکاناتی که در سایت وجود دارد خواهد داشت، در فرایند تعیین هزینه طراحی سایت داشته باشید که شرکتی که مدنظر شما هست تا چه اندازه در رابطه با امکانات موجود در سایت و درخواست‌های که شما دارید دقیق کار می‌کند به عبارت ساده تر اجرا کننده تر برای تهیه نمودن قیمت ابتدا باید فهم درستی از ابعاد مختلف پروژه داشته باشد و همینطور بداند که چه زمانی قرار است آن را تحویل دهد اگر هزینه و مبلغی که برای طراحی سایت بدون در نظر گرفتن امکانات و یا بدون در نظر گرفتن زمان تحویل پروژه برای شما تعیین کرد این‌ها خطرات جدی خواهد بود.

 امکان دارد شرکتی که طراحی سایت می‌کند به درستی ابعاد مختلف پروژه را متوجه نشده است و در ادامه هزینه‌ها و پول‌های جانبی زیادی هم به دنبال داشته باشد و به شما تحمیل می کند و یا حتی می‌تواند از ادامه دادن اجرای آن هم خودداری نماید امکان دارد این هزینه‌ها برای انجام دادن پروژه خیلی زیاد باشد و عملاً چیزی که مدنظر شما هست با هزینه‌ای به مراتب کمتر هم انجام شود.

خلاصه

 بطور خلاصه می توان گفت هر اندازه جزئیات بیشتری را شما در رابطه با طراحی سایت خود و امکاناتی که آن دارد به طراح سایت ارائه گردد هزینه ای که برای شما اعلام می شود به واقعیت و حقیقت نزدیک تر خواهد بود دقت داشته باشید که هزینه طراحی سایت فروشگاهی قطعاً بیشتر خواهد بود از سایت های شرکتی خیلی مهم هست که هزینه ای که ارائه شده است کاملا کارشناسی شده باشد و قیمت بالا بودن و یا پایین بودن هیچ کدام شما را به سرمنزل مقصود نخواهد رساند.

سوابق کاری و جوایز 

این که شرکتی که شما وظیفه طراحی سایت خود را به آن سپرده اید باید دارای پیشینه و سابقه درخشان باشد و این را هم شما می توانید از نمونه کارهای قبلی جوایزی که دریافت کرده است به مناسبت های مختلف و نظرات کاربران و مخاطبین و مشتریان آن شرکت دریافت کنید.

فرمول کیفیت، سرعت، هزینه

در رابطه با طراحی سایت و همین طور در رابطه با برنامه نویسی سه چیز خیلی مهم است کیفیت، هزینه و سرعت دارای اهمیت بالایی هستند ولی در کنار هم بودن این سه تا هم غیر ممکن است تقریباً اگر سایتی با کیفیت و بخواهید در زمان کمی هم برای شما آماده شود قطعاً هزینه آن زیاد خواهد شد همینطور دقت نمودن به سرعت و پایین بودن هزینه هم تأثیر منفی را بر خارجه کار خواهد داشت و کیفیت آن را پایین خواهد آورد اگر سایتی که برای شما طراحی شده کیفیت آن بالا باشد و هزینه آن پایین باشد قطعاً برای کسی که وظیفه طراحی سایت شما را برعهده دارد به لحاظ مالی ارزشی نخواهد داشت و قطعاً اولویت کاری او هم خواهد بود در نتیجه زمان تحویل این پروژه خیلی طولانی خواهد شد. شرکت نونگار پردازش از قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت دارای نمونه کارهای متنوعی می باشد که میتوانید وارد آدرس npco.net شوید و با کارشناسان شرکت ارتباط بگیرین .

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.