نسخه ی جدید روتر AX3 Pro هواوی  با تراشه  دو هسته ای کوالکام روانه ی بازار می شود

هواوی نسخه جدیدی از روتر بسیار محبوب AX3 Pro را روانه بازار کرده است. این روتر برای اولین بار در مارس (اسفند – فروردین گذشته)سال گذشته در کنار روتر AX3  معرفی شد و با استقبال زیادی که از آن به عمل آمد به محصولی پرفروشی تبدیل شد. نسخه جدید این روتر از تراشه‌ی اسنپدراگون استفاده می کند اما در نسخه‌ی سال گذشته از پردازنده‌ی  کرین (Kirin) استفاده شده است. همراه چیکاو باشید.

روتر بی‌سیم هواوی AX3 Pro سال گذشته دارای تراشه چهار هسته‌ای Kirin W650  با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز بود اما این نسخه جدید از تراشه کوالکام دو هسته‌ای با فرکانس کلاک ۱ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. در حالی که نسخه سال گذشته دارای شماره مدل WS7200 است، این نسخه با شماره مدل WS7206 ارائه می‌شود.

جدای از پردازنده جدید کوالکام، AX3 Pro جدید هنوز طراحی و مشخصات مدل قبلی را حفظ کرده است. این شامل طراحی چهار آنتن با تراشه تقویت کننده مستقل است. تراشه ۲.۴ گیگاهرتز دارای پارامتر تقویت کننده ۲۷ دسی بل و پارامتر باند ۵ گیگاهرتز ۲۳.۵ دسی با است.

نسخه ی جدید روتر AX3 Pro هواوی - چیکاو

از نظر مشخصات، روتر از مدولاسیون 1024QAM، پهنای باند ۱۶۰ مگاهرتز، نرخ ۲.۵ گیگاهرتز ۵۷۴ مگابیت بر ثانیه و سرعت ۵ گیگاهرتز ۲۴۰۲ مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. این محصول از عملکرد NFC پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی  HarmonyOS 2 هواوی است.  یک تلفن همراه که مجهز به سیستم عامل HarmonyOS یا سیستم عامل اندروید باشد، می‌تواند با لمس ناحیه NFC روتر به طور خودکار و بدون وارد کردن رمز عبور به Wi-Fi متصل شود.

روتر هواوی AX3 Pro از شبکه‌های تک لمسی هواوی، mobile acceleration، online lesson acceleration، remote office acceleration و محافظت آنلاین از کودکان پشتیبانی می‌کند. روتر جدید AX3 Pro در حال حاضر در Jingdong در چین با قیمت ۳۷۹ یوان (۵۹ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.