JBL بلندگوهای بلوتوثی جدیدی از جمله اسپیکر فلیپ ۶  را معرفی کرد

JBL امروز چند اسپیکر جدید خود را معرفی کرد. این مجموعه شامل بلندگوی بلوتوث Flip جدید، Partybox 710 و  Partybox 110، هدست گیمینگ ۹۹ دلاری، چهار هدفون بی‌سیم جدید و یک جفت ایزبادز است که برای کودکان طراحی شده است. همراه چیکاو باشید.

  • اسپیکر جی بی ال فلیپ ۶ (JBL Flip 6)

اسپیکر فلیپ  ۶ با تأییدیه درجه IP67 ضد گرد و غبار و ضد آب کامل عرضه می‌شود که می‌تواند تا عمق یک متری آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورد و هیچ آسیبی نبیند.( البته شما سعی کنید به هیچ عنوان این ویژگی را امتحان نکنید!). این قابلیت بر خلاف قابلیت اسپیکر فلیپ ۵ است که فقط دارای درجه ضد آب IPX7 است. البته این گواهی نیز به معنی ضد آب بودن است (و باز هم به هیچ عنوان امتحان نکنید).

 JBL همچنین بلوتوث ۵.۱ را برای اتصالات قوی‌تر و پایدارتر در این دستگاه‌ اسپیکر در نظر گرفته است. عمر باتری در این مدل نیز همچون مدل قبلی در ۱۲ ساعت بدون تغییر باقی می‌ماند، اما اکنون یک  بلندگوی توییتر اختصاصی نیز در این اسپیکر اضافه شده است. این ارتقاء همچنین منجر به افزایش قیمت تا ۱۳۰ دلار می‌شود که از ماه دسامبر (آذر – دی) برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

  • اسپیکر های پارتی باکس ۱۱۰ و پارتی باکس ۷۱۰ (JBL PartyBox 110 and PartyBox 710)

خط بلندگوهای بلوتوث بزرگتر پارتی باکس جی بی ال (JBL’s PartyBox) نیز دارای دو مدل جدید است. اسپیکر مدل پارتی باکس ۱۱۰ و پارتی باکس ۷۱۰ دارای LED، پشتیبانی از ورودی USB و TRS و دارای رتبه IPX4 هستند. اسپیکر پارتی باکس مدل ۱۱۰ دارای خروجی صدای قدرتمند ۱۶۰ واتی است در حالی که اسپیکر پارتی باکس مدل ۷۱۰ به چرخ‌هایی مجهز شده است که حرکت دادن و جا به جا کردن آن را راحت‌تر می‌کند. قدرت صدای خروجی این اسپیکر بسیار زیاد بوده و به ۸۰۰ وات می‌رسد.

اسپیکر های پارتی باکس ۱۱۰ و پارتی باکس ۷۱۰ (JBL PartyBox 110 and PartyBox 710) - چیکاو

نسخه پارتی باکس ۱۱۰ از همین امروز عرضه می‌شود و در حال حاضر با قیمت ۳۹۹.۹۵ دلار در دسترس قرار دارد، در حالی که اسپیکر مدل پارتی باکس ۷۱۰ در اکتبر (مهر – آبان) در اروپا با قیمت ۷۴۹ یورو و در دسامبر (آذر – دی) در ایالات متحده با قیمت ۸۰۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.