JBL هدفون های بلوتوثی جدید و هدفون بلوتوثی مخصوص کودک خود را معرفی کرد

 

  • ایربادز‌های جی بی ال  Tune 130NC و Tune 230NC (JBL Tune 130NC and Tune 230NC)

اگر می‌خواهید هدفون‌هایی با قابلیت نویز کنسلینگ اکتیو داشته باشید، هدفون‌های کاملاً بی‌سیم واقعی ایربادز Tune 130NC و Tune 230NC دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستید. این هدفون‌های بی‌سیم که در دو مدل تولید شده‌اند، هر دو مدل با قیمت ۱۰۰ دلار یا ۹۹ یورو عرضه می‌شوند. همراه چیکاو باشید.

البته این هدفون‌های ایربادز از مشخصات و قابلیت های مشابهی بهره می‌برند که ازجمله می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲، پشتیبانی از Google Fast pair و ANC (نویز کنسلینگ فعال) هستند. تفاوت این دو ایربادز  فقط در طراحی و درایورها است. Tune 230NC دارای طرح پایه‌دار و درایورهای ۵.۸ میلی متری است، در حالی که Tune 130NC دارای درایورهای ۱۰ میلی متری و طراحی بدون ساقه است.

  • هدفون کاملاً بی سیم  جی بی ال JBL Endurance RACE

مسابقه دو استقامت مخصوص کسانی است که از دویدن لذت می‌برند. این جفت هدفون به طور اختصاصی برای کسانی طراحی شده است که عاشق دویدن هستند. این هدفون‌های ایربادز جی بی ال  دارای مکانیزم TwistLock است که به ایمن نگه داشتن هدفون هنگام دویدن کمک می‌کند. همچنین با یک بار شارژ می‌تواند به طور تقریبی به مدت ۱۰ ساعت موسیقی پخش کند.

هدفون مشکی کاملاً بی سیم  جی بی ال JBL Endurance RACE - چیکاو

علاوه بر این، این هدفون از تأییده‌ی IP67 بهره می‌برد. این تأییدیه می‌گوید وسایلی که این گواهی را داشته باشند در برابر نفوذ گرد و خاک و حتی آب تا عمق یک متری و به مدت ۳۰ دقیقه، دارای مقاومت هستند و هیچ مشکلی برای آن ها پیش نمی‌آید. البته باز هم توصیه می‌شود چنین چیزی را امتحان نکنید. قیمت این هدفون‌های ایربادز نیز ۸۰ دلار است.

  • هدفون‌های ایربادز جی بی ال رفلکت فلو پرو (JBL Reflect Flow PRO)

هدفون‌های ایربادز جی بی ال رفلکت فلو پرو (JBL Reflect Flow PRO) دیگر ایربادزی است که جی بی ال آن را معرفی کرد. جی بی ال می‌گوید این هدفون دارای ویژگی‌های برتر و بالاتری از هدفون‌های Tune 130NC و Endurance RACE است که از قابلیت‌هایی همچون  ANC (نویز کنسلینگ اکتیو یا فعال) بهره می‌برد و عمر شارژ دهی باتری که با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا حدود ۱۰ ساعت برای شما موزیک پخش کند.

هدفون‌های ایربادز جی بی ال رفلکت فلو پرو (JBL Reflect Flow PRO) - چیکاو

این ایربادز کاملاً بی‌سیم از تأییدیه‌ی IP68 بهره می‌برد که براساس آن، در برابر نفوذ گرد و خاک به طور کامل مقام است و همچنین در برابر نفوذ آب نیز در صورتی که تا عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه قرار گیرد، باز دارای مقاومت است و آب به داخل آن نفوذ نمی کند. علاوه بر این، این گجت  همچنین از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و در قاب آن به جای  LED نقطه‌ای که اکثر هدفون‌ها به این شکل دارند، نوار LED بسیار منظمی وجود دارد. البته قیمت آن نیز ۱۸۰ دلار است.

  • هدفون بی‌سیم  مدل جی بی ال کوانتوم ۳۵۰ (JBL Quantum 350)

JBL می‌خواهد با این هدفون‌های بی‌سیم ۹۹ دلاری کوانتوم ۳۵۰ خود با هدفون‌های ایکس باکس، سونی و ریزر مقابله کند. این هدفون‌های رو گوشی، دارای درایورهای ۴۰ میلی متری هستند و از طریق دانگل بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتز برای تأخیر کمتر متصل می‌شوند. عمر باتری این هدفون با هر بار شارژ  ۲۲ ساعت است و فقط با ۵ دقیقه شارژ از طریق درگاه USB-C می‌توانید به مدت ۱ ساعت از آن استفاده کنید.

  • هدفون مخصوص کودک جی بی ال (JBL JR 460NC)

هدفون مخصوص کودک جی بی ال که با نام JBL’s JR 460NC شناخته می‌شود، یک هدفون راحت است که برای کودکان طراحی شده است.

هدفون مخصوص کودک جی بی ال (JBL JR 460NC) - چیکاو

این هدفون از قابلیت نویز کنسلینگ بهره می‌برد، بنابراین فرزندان شما در برابر صداهای بلند محافظت می شوند. عمر شارژدهی باتری این هدفون 20 ساعت است و در صورتی  که برق آن تمام شود، فرزند شما همچنین می‌تواند با استفاده از یک کابل aux قابل جابجایی از آن از طریق اتصال سیمی استفاده کند. قیمت هدفون JR 460NC  در حدود ۸۰ دلار است و از این ماه در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.