سامسونگ فردا از سنسور 200 مگاپیکسلی و سنسور جدید 50 مگاپیکسلی خود رونمایی می کند

در ماه ژانویه (دی – بهمن)، گزارش شد که سامسونگ چند سنسور دوربین جالب را برای معرفی و عرضه در نظر گرفته است که یکی از آن‌ها سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی است. در حال حاضر، از آن زمان بیش از ۸ ماه می‌گذرد و به نظر می‌رسد سامسونگ آماده است تا فردا از این سنسور دوربین  ۲۰۰ مگاپیکسلی رونمایی کند. همراه چیکاو باشید.

خبر رونمایی از این حسگر را نیز همان منبع چینی Ice Universe، یعنی همان منبعی که قبلاً اعلام کرد سامسونگ در حال ساخت چنین حسگری است، افشا کرده است. بر اساس توییتی که اوایل امروز ارسال شد، سامسونگ فردا دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 را معرفی می کند. متن توییت به این شرح است:

« اختصاصی: فردا ، سامسونگ حسگر ISOCELL 200 مگاپیکسل HP1 و 50 مگاپیکسل GN5 را رونمایی می کند. لطفا منتظر اخبار رسمی باشید »

حسگر ISOCELL 200 مگاپیکسل HP1 و 50 مگاپیکسل GN5 - چیکاو

او همچنین فاش کرد که سامسونگ یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN5 را نیز معرفی می‌کند که تعجب‌آور است زیرا در ماه فوریه (بهمن – اسفند گذشته) خبر ساخت حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 را اعلام کرد و در حال حاضر به GN5 رسیده است.

سامسونگ هیچ اطلاعاتی در مورد اطلاعیه فردا منتشر نکرده است که برای چنین شرکت پرآوازه‌ای تقریباً یک امر غیرمعمول است. ما حساب رسمی Samsung ISOCELL توییتر را بررسی کردیم تا ببینیم آیا نکته یا تیزری در مورد رونمایی از این حسگر‌های ۲۰۰ و ۵۰ مگاپیکسلی برای فردا وجود دارد یا خیر اما چیزی پیدا نکرده‌ایم. آخرین توییت در ۲۶ آگوست (۴ شهریور) بود. با این وجود، منبع  اعلام این خبر دارای سابقه معتبری است، بنابراین ما دلیلی نمی‌بینیم که به او شک داشته باشیم. با این حال، افشا کنندگان هم امکان دارد که اشتباه کنند، ضمن این که برنامه‌های رونمایی را نیز  می‌توان تغییر داد، بنابراین توصیه می‌شود که چنین خبرهایی را خیلی جدی نگیرید.

ISOCELL GN2 سامسونگ - چیکاو

در حال حاضر، سامسونگ تعداد انگشت شماری از دوربین های 108 مگاپیکسلی دارد که در گوشی‌های خود سامسونگ و همچنین گوشی‌های دیگر برندها مانند شیائومی، ریلمی، موتورولا و سایرین مشاهده می‌شوند. به هر حال، انتظار می‌رود که حسگر غول‌آسای ISOCELL HP1 200 ۲۰۰ مگاپیکسلی به احتمال زیاد امسال روی تلفن یکی از این تولیدکنندگان عرضه شود.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.