گوشی های آنر در بزرگترین بازار تلفن های هوشمند، اپل و شیائومی را پشت سر گذاشت

اکنون، شرکت آنر (Honor ) یک شرکت کاملاً جدا از شرکت هواوی (Huawei) است. این شرکت دیگر، روش خود در بازار، استراتژی خاص خود، کارکنان خود و تامین کنندگان مخصوص به خود را دارد. شرکت آنر برای فعالیت در بازار گوشی‌های هوشمند با هیچ مانعی رو به رو نیست. این شرکت، اکنون عزم خود را جزم کرده است تا هر چه سریع‌تر بتواند موقعیت از دست رفته‌ی خود را باز پس گیرد. حال، اولین موفقیت جدی این شرکت در این جا رقم خورده و به ثمر نشسته است. همراه چیکاو باشید.

بنابراین، بر اساس گزارشاتی که اخیراً منتشر شده‌اند، می‌گویند که برند گوشی‌های هوشمند آنر در پایان ماه جولای (مرداد ماه) موفق شده است تا رتبه‌ی سوم فروش تلفن‌های همراه را در سرزمین پهناور چین به خود اختصاص دهد و حتی شرکت‌های بزرگی همچون اپل و شیائومی را نیز به زیر بکشد و در پله‌ای بالاتر از آن‌ها قرار گیرد.

 به گفته آژانس مشاوره Cinno Reasearch، رتبه‌های اول و دوم با توجه به نتایج فروش گوشی‌های هوشمند در ماه جولای (۱۰ تیر تا ۹ مرداد) را برندهای اوپو (Oppo) و ویوو (Vivo) به خود اختصاص داده‌اند که موفق شده‌اند به ترتیب تعداد ۵.۶ میلیون و ۵.۳ میلیون گوشی هوشمند را به بازار عرضه کنند. رتبه چهارم به شیائومی تعلق گرفت که توانست ۳.۹ میلیون دستگاه گوشی را به فروش برساند و مقام پنجم نیز در اختیار اپل قرار گرفت که میزان عرضه‌ی آن در بازار چین بالغ بر ۳ میلیون دستگاه بوده است.

گوشی هوشمند شرکت آنر (Honor ) - چیکاو

در ژانویه سال جاری (۱۱در تا ۱۰ بهمن سال گذشته)، سهم آنر از فروش گوشی‌های هوشمند  در بازار چین تنها ۳ درصد بود. اما از آن زمان، این شرکت شروع به افزایش سهم خود کرد، تا جایی که سرانجام توانست به رتبه‌ای برسد که جایگاه اصلی آن در بازار چین بود. در پایان ماه جولای (مرداد)، فروش دستگاه‌های تلفن همراه در بازار محلی بالغ بر ۲۸.۶۸ میلیون دستگاه بوده که رشد سالانه ۲۸.۶ درصد را رقم می‌زند. محرک اصلی این رشد گوشی‌های هوشمند ۵جی بود که به میزان ۲۲.۸۳ میلیون دستگاه را شامل می‌شود و درواقع رقم ۷۹.۶ درصد از حجم کل دستگاه‌های تلفن همراه به فروش رسیده را در بر می‌گیرد.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.