آنر به منظور توسعه ی تجارت جهانی گوشی های خود، در چین دفتر مرکزی دایر کرد

آنر که به دلیل تحریم‌های آمریکا از غول مخابراتی چین، هواوی جدا شده است. به طور رسمی دفتر مرکزی خود را در شهر شنژن (Shenzhen) چین افتتاح کرد. بنابراین، مساحت کل ساختمان تقریبا ۳۵۰ هزار متر مربع است. این مرکز تنها در ۱۲ کیلومتری دفتر مرکزی هوآوی واقع شده است. مراکز توسعه آنراز پکن، نانجینگ، شیان و مناطق دیگر در اینجا منتقل می‌شوند. همراه چیکاو باشید.

همچنین، گفته شده است که در دفتر مرکزی جدید مناطق اداری برای تعداد زیادی از کارکنان وجود دارد. علاوه بر این، ساختمان اتاق‌هایی را برای ابزار و تجهیزات سخت افزاری آزمایشگاهی فراهم می‌کند.

انتظار می‌رود افتتاح دفتر مرکزی به آنر در توسعه تجارت جهانی خود کمک کند و موقعیت این برند را در بازار گوشی‌های هوشمند تقویت کند. به طور خاص، این شرکت قصد دارد حضور خود را در بخش دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند در سطح متوسط و پرچمدار گسترش دهد. انتظار می‌رود که در محدوده قیمتی بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار و بالاتر در بازار رقابت شدید، تغییرات زیادی ایجاد شود.

جدید ترین گوشی های هوشمند آنر - چیکاو

در گزارشی که به تازگی منتشر شده است، این شرکت موفق شده است تا در در پایان ماه جولای (مرداد ماه) رتبه‌ی سوم پر فروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سرزمین پهناور چین را به دست آورد و از غول‌های صنعت گوشی هوشمند یعنی شیائومی و اپل، پیشی بگیرد.

همچنین، امکان دارد که آنر در آینده سهام خود را برای عموم عرضه کند. به طور کلی، افتتاح دفتر مرکزی از اهداف مهم این برند برای توسعه حضور خود در بازار داخلی چین و سایر مناطق خواهد بود.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.