تفاوت استیکر مات و شیشه ایی

استیکر مات به دو روش چاپ میشه

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چاپ استیکر مات با دستگاه اکو سالونت دارای کیفیت بسیار بالا

چاپ استیکر مات با دستگاه اکو سالونت کیفیت بسیار بالایی داره و دقیقاً همانند پوستر چاپ میشه. برای فضای داخل و جاهایی که نور فراوانی داره بسیار مناسبه و ضد آلرژیه، زیرا که چاپ استیکر با این دستگاه به وسیله جوهر هایی چاپ میشن که مناسب برای محیط زیست هستن و آسیب دیدگی کمی دارند برای محیط زیست.

چاپ استیکر مات با دستگاه outdoorدارای کیفیت معمولی

چاپ استیکر مات با این دستگاه outdoor مخصوص فضای بازه و بیشتر برای شیشه فروشگاهها و ماشینهای پخش مورد استفاده قرار میگیره . چاپ با این دستگاه کیفیت پایینتری نسبت به دستگاه اکوسالونت داره ولی ماندگاری بسیار زیادی داره. این نوع از چاپ با جوهر آمریکایی انجام میشود و ماندگاری سه ساله برای شیشه مغازه ها و یک ساله برای روی ماشین های پخش داره.

معمولا افراد برای چاپ استیکر از استیکر های براق استفاده می کنند مگر اینکه خودشون تمایلی به داشتن استیکر های مات داشته باشند استیکر های مات رو برای مکان هایی که نور فراوانی دارند استفاده میکنند این استیکر ها به دلیلی اینکه گردوخاک و بیشتر جذب میکنند در فضاهای بسته کاربرد بیشتری دارند.برای مثال اگر تمایل به عکاسی داشته باشید در مکانی میتونید از این استیکر ها استفاده کنید.

ازجمله معایب این دو استیکر:

همانطور که اشاره شد یکی از ایرادات چاپ استیکر مات اینه که گرد و خاک و دوده سیاه را بسیار زیاد جذب میکنه و در طولانی مدت استیکر را کثیف میکند که البته برای رفع این مشکل با لمینیت کردن کارهایتان میتونید این مشکل را برطرف کنید و با اسپری های تمیز کننده ( مانند شیشه پاک کن ها ) آنرا پاک نمایید . و ایراد استیکر براق اینه که رفلکت نور داره و برای فضای داخلی زیاد مناسب نیست.

استند پاپ آپ تبلیغاتی چیست؟

پاپ استند ها شامل یک سری صفحات گسترده برای تبلیغات میباشند که در معرض دید همگان قرار میگیرند به شما این فرصت را میدهند که در میان باقی رقبای خود دیده شوید.برای تحقق این امر شما نیازمند طراحی پاپ استند های بسیار خاص با طراحی های منحصر به فرد هستید.این پاپ استند ها به دلیل گستردگی حجمشان به عنوان دکوراسیون در نمایشگاه ها استفاده میشوند. اطلاعات چاپ بنر کوثر در لینک قبل میباشید.

مزایا استفاده از پاپ استند:

زمان نصب کوتاه

قابلیت نصب سریع و آسان

وزن سبک و جابجایی راحت

قابلیت ساخته شدن در تمامی ابعاد

روش طراحی:

برای طراحی آن باید رنگ و طرح بسیار زیبا و جذاب را در نظر گرفت که متناسب با محیط باشند.استفاده از عکس های جذاب و هیجان انگیز و فراموش نکنید.

درج آرم یا لوگو بر روی آن ضروری است ،درج نام و برند تجاری شما باعث میشه شرکت شما بین رقبای شما شناخته بشه.

چاپ فلکسی در چه مواردی استفاده میشود

فلکس را به عنوان متریالی پرکاربرد در محیط‌های داخلی و خارجی با جنسی از PVC میشناسند.فلکس ها دارای انعطاف پذیری بسیار بالا و قابلیت عبور نور از خودشون را دارند و معمولا در مکان‌هایی استفاده می‌شود که منبع نور در پشت چاپ قرار می‌گیره.فلکسی جنس متریال تابلوهای فلکس است. تابلو فلکس می‌تواند جایگزینی بسیار مناسبی برای تابلوهای قاب پلاستیک باشد. تابلو های فلکس نورانیه و در مقابل بسیاری از عوامل محیطی از جمله سردی و گرمی هوا مقاوم هستند. اطلاعات کامل چاپ فلکسی چاپ کوثر در لینک قبل موجود میباشد.

همچنین به علت سبک و ارزان قیمت بودن آن در ایران از حدود سال ۱۳۷۵ در تبلیغات فضای بیرونی (outdoor) و نیز فضای درونی (indoor)  به‌عنوان تابلو سر درب مغـازه‌ها و شرکت‌ها، تابلو فروشگاه‌ها و در تبلیغات محیطی، بیلبوردها و فضاهای نمایشگاهی کاربرد دارد. این مدیا به دلیل نورپردازی و جلوه‌های بصری متنوع و زیبا، مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است.

چاپ فلکس در انس ۱۸ و ۲۰ و در عرض های ۸۵ سانتی متر تا ۳۲۰ سانتی متر و ۳۲۰ تا ۵۰۰ سانتی متر هستند. عرض بالای آن شامل ۳۲۰ تا ۵۰۰ سانتی مترگفته میشه. متریال فلکس در دو نوع تراکم ۵۰۰*۵۰۰ (تراکم معمولی) و ۱۰۰۰*۵۰۰ (تراکم بالا، برای کاربری‌های طولانی‌مدت) موجوده. در طراحی برای چاپ فلکس بهتره برای گرفتن نتیجه مطلوب و چاپ زیباتر از رنگ‌های تیره استفاده بشه . تراکم (بافت)، تعداد تاروپودهای به‌کاررفته در یک مترمربع از فلکسه. انواع تراکم فلکس‌ها عبارت است از: ۳۰۰*۲۰۰، ۵۰۰*۳۰۰، ۵۰۰*۵۰۰، ۱۰۰۰*۵۰۰ و ۸۴۰*۸۴۰؛ که فلکس‌های ۵۰۰*۵۰۰، ۱۰۰۰*۵۰۰ و ۸۴۰*۸۴۰، به دلیل تراکم بالا، برای استفاده‌های طولانی‌مدت، تابلوی سردر، تبلیغات روی ساختمانها و کاربرد دارد.

 متریال فلکس نسبت به بنر از ضخامت بیشتری برخورداره و مقاومت بیشتری در برابر پاره شدن و آسیب دیدن داره، همچنین با اینکه ضخامت بیشتری از بنر داره، قابلیت عبور نور را دارا می باشه.

در چاپ بنر اگر میزان پس که همان میزان پاشش رنگه بیشتر باشه و از مقدار تعیین شده عبور کنه باعث میشه رول بنر ها آب بشن. در صورتی که این پاشش رنگ در فلکس این چنین نیست، چرا که فلکس مقاومت بیشتری داره.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.