شیائومی قیمت تلویزیون ‌های ردمی مکس ۸۶ و ۹۸ اینچی را کاهش داد

تلویزیون ردمی مکس ۸۶ اینچی Redmi MAX TV 86”)) در ماه فوریه (بهمن – اسفند ۱۴۰۰) در چین در کنار گوشی هوشمند سری ردمی کا ۴۰ شیائومی (Redmi K40) عرضه شد. تقریباً دو ماه پس از فروش تلویزیون، ردمی اعلام کرد که برچسب قیمت این تلویزیون را ۲۰۰۰ یوآن افزایش می‌دهد. اکنون، این شرکت در قیمت جدیدی که برای این تلویزیون اعلام کرده است، شاهد کاهش بوده و آن را به همان قیمت اولیه عرضه می‌کند. همراه چیکاو باشید.

خریداران علاقه‌مند اکنون می‌توانند تلویزیون غول پیکر ۸۶ اینچی ردمی مکس شیائومی را با قیمت ۷۹۹۹ یوآن (۱۲۳۷ دلار) به جای ۹۹۹۹ یوآن (۱۵۴۶ دلار) که در ماه آوریل (فروردین – اردیبهشت) افزایش یافته بود، خریداری کنند.

تلویزیون غول پیکر ۸۶ اینچی ردمی مکس شیائومی - چیکاو

شرکت سازنده اعلام کرد افزایش تقاضا برای قطعات و عرضه‌ی محدود آن برای ساخت و تولید تلویزیون و علاوه بر آن، نوسان نرخ ارز دلایلی بودند که مجبور شده بود تا قیمت این تلویزیون را در ماه‌های قبل افزایش دهد. اکنون که قیمت قطعات کاهش یافته است، می‌توان با خیال راحت اطمینان داشت که عرضه‌ی قطعات بهتر شده است.

تلویزیون ردمی مکس ۹۸ اینچی - چیکاو

شرکت تابعه شیائومی همچنین اعلام کرد که قیمت مدل ۹۸ اینچی نیز کاهش یافته است. تلویزیون ردمی مکس ۹۸ اینچی که در ماه مارس سال ۲۰۲۰ با قیمت اولیه ۱۹۹۹۹ یوآن (۳۰۹۳ دلار) عرضه می‌شد، اکنون با قیمت ۱۷.۹۹۹ یوآن (۲۷۸۳ دلار) به فروش می‌رسد.

تلویزیون ‌های ردمی مکس ۸۶ و ۹۸ اینچی با صفحه نمایش 4k - چیکاو

هر دو مدل از سری Redmi MAX دارای صفحه نمایش 4K هستند ، اگرچه مدل کوچکتر از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد اما نرخ نوسازی مدل بزرگ‌تر به ۶۰ هرتز محدود شده است. مدل ۹۸ اینچی دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است در حالی که نسخه ۸۶ اینچی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی به فروش می‌رسد. این دو تلویزیون دارای پردازنده چهار هسته ای، WiFi دو بانده ، سه درگاه HDMI ، دو درگاه USB و یک درگاه اترنت هستند. قیمت‌های جدید از اول سپتامبر (۱۰ شهریور) اعمال می‌شود.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.