شرکت فسیل از ساعت های هوشمند نسل ۶ خود در روز دوشنبه ۸ شهریور رونمایی می کند

شرکت فسیل (Fossil) نسل پنجم ساعت هوشمند خود را در سال 2019 معرفی کرد. اکنون این شرکت قصد دارد تا سری نسل ششم خود را در هفته آینده و در تاریخ 30 آگوست (۸ شهریور) را رونمایی کند. همراه چیکاو باشید.

شرکت فسیل یک صفحه تبلیغاتی در وب سایت خود ایجاد کرده است تا ساعت هوشمند نسل ششم خود را معرفی کند، و در حالی که این شرکت به صراحت تاریخ ۸ شهریور را در این صفحه ذکر نکرده است، اما ایمیلی که توسط فسیل با تایمر شمارش معکوس ارسال شده است نشان می‌دهد که ساعت هوشمند نسل ۶ این شرکت در اوایل هفته‌ی آینده و به احتمال زیاد در روز دوشنبه رونمایی خواهد شد.

صفحه وبسایت شرکت فسیل برای معرفی ساعت هوشمند خود - چیکاو

علاوه بر این، شرکت فسیل یک تیزر ویدئویی را نیز در حساب فیس بوک خود منتشر کرده که نیم نگاهی هم به نسل ۶ ساعت هوشمند خود انداخته است. فسیل هنوز چیز دیگری درباره سری ۶ این اسمارت واچ فاش نکرده است، اما نشست اخیر نشان می‌دهد که ساعت‌های هوشمند نسل ۶ این شرکت در اندازه های 42 و 44 میلی متری تولید و روانه‌ی بازار خواهد شد. تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۱۰۰ پلاس (Snapdragon 4100+ SoC) نیز در داخل بدنه‌ی این ساعت هوشمند قرار می‌گیرد و صفحه نمایش 1.28 اینچی آن هم از نوع سوپر آمولد خواهد بود که با قابلیت Always-On یا همیشه روشن وارد بازار می‌شود.

نسل ۶ ساعت هوشمند فسیل - چیکاو

اکثر مدل‌ها‌ی این ساعت هوشمند شرکت فسبل تا عمق 50 متری، در برابر نفوذ آب به داخل آن، مقاوم هستند و عمر باتری 24 ساعته را ارائه می دهند. علاوه بر این، باتری این ساعت‌های هوشمند فقط ظرف مدت ۳۰ دقیقه شارژ از حالت کاملاً خالی به سطح ۸۰ درصد می‌رسند.

طراحی بند نسل ۶ ساعت هوشمند فسیل - چیکاو

برای سلامتی و تناسب اندام نیز، ساعت‌های هوشمند نسل ۶ فسیل با قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی همچون گام شمار، مانیتور ضربان قلب، سنسور SpO2 برای اندازه گیری میزان اکسیژن خون و GPS داخلی ارائه می‌شوند.

، ساعت‌های هوشمند نسل ۶ فسیل از جلو - چیکاو

ساعت‌های هوشمند نسل ۶ فسیل سیستم عامل Wear OS گوگل را اجرا می کنند، اما این Wear OS 3 نیست که در ماه مه معرفی شد، بلکه این نسخه از این سیستم عامل در سال آینده به این ساعت‌ها می‌رسد که اسمارت واچ‌های فسیل با به‌روز رسانی به این نسخه از سیستم عامل ارتقا پیدا می‌کنند.

، ساعت‌های هوشمند نسل ۶ فسیل از پشت - چیکاو

گفته می‌شود که ساعت‌های نسل ۶ فسیل بین 300 تا 330 یورو قیمت خواهند داشت و انتظار می‌رود فروش آن در 27 سپتامبر (۱۹ شهریور) آغاز شود. این موضوع که این خبرها تا چه اندازه می‌توانند صحیح باشند، روز دوشنبه مشخص می‌شود.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.