فهرست سرفیس دوئو ۲ در گیک بنچ می‌گوید نسخه‌ی دوم مایکروسافت به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز می شود

انتظار می‌رود که شرکت مایکروسافت، دستگاه هوشمند مایکروسافت سرفیس دوئو ۲ (Microsoft Duo 2) را در اکتبر (مهر – آبان) سال جاری معرفی کند. این گوشی به عنوان جانشین نسخه‌ی اول سرفیس دوئوی مایکروسافت به بازار عرضه می‌شود که برای اولین بار در آگوست ۲۰۲۰ (مرداد ۱۳۹۹) وارد بازار شده است. همراه چیکاو باشید.

مدل سال گذشته با تراشه قدیمی‌تر اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام (Snapdragon 855) عرضه شد، در حالی که در آن زمان سایر گوشی‌های اندرویدی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام (Snapdragon 865) استفاده می‌کردند. گمانه زنی می‌شود که سرفیس دوئو ۲ از  جدیدترین تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار خواهد شد. فهرست گیک بنچ (Geekbench) سرفیس دوئو ۲ امروز توسط MySmartPrice مشاهده شده است. این فهرست نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد.

دستگاه هوشمند مایکروسافت سرفیس دوئو ۲ - چیکاو

علاوه بر این، فهرست گیک بنچ دستگاه سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت نشان می‌دهد که تراشه‌ای که این گوشی هوشمند از آن بهره خواهد برد، تراشه‌ای ۸ هسته‌ای از کوالکام است که دارای چهار هسته CPU با سرعت ۱.۸۰ گیگاهرتز، سه هسته پردازنده با سرعت ۲.۴۲ گیگاهرتز و هسته اصلی با سرعت ۲.۸۴ گیگاهرتز است. کد منبع فهرست نشان می‌دهد که این تراشه‌ی کوالکام مجهز به پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۶۰ (Adreno 660) خواهد بود.

صفحه نمایش دستگاه هوشمند مایکروسافت سرفیس دوئو ۲ - چیکاو

این مشخصات نشان می‌دهد که تلفن هوشمند سرفیس دوئو ۲  مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام مخصوص پلتفرم گوشی هوشمند خواهد بود. گنجاندن این تراشه نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از شبکه‌ی ارتباطات ۵ جی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

ضمن آن که، در این فهرست ذکر شده است که این دستگاه با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و از سیستم عامل اندروید 11 استفاده می‌کند. دستگاه جدید سرفیس دوئو موفق شده است که در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 1071 و در آزمون چند هسته‌ای نیز امتیاز 3166 را کسب کند. بر اساس گزارش اخیر، سیستم عامل اندروید دستگاه با نسخه بهبود یافته رابط کاربری مایکروسافت ارائه می‌شود.

پنل پشتی و ماژول دوربین دستگاه هوشمند مایکروسافت سرفیس دوئو ۲ - چیکاو

ماه گذشته، یک ویدیو در یوتیوب منتشر شد و مشخصات و ظاهر این دستگاه را فاش کرد. در آن زمان، آن طور که در آن ویدیو قابل مشاهده بود، سرفیس دوئو ۲ مجهز به دو صفحه نمایش جداگانه خواهد بود که توسط یک لولا چرخشی 360 درجه در کنار هم نگه قرار می‌گیرند. این دستگاه از یک ماژول دوربین سه گانه نیز بهره می‌برد که کیفیت لنزها هنوز مشخص نشده است. همچنین مشخص شد که این دستگاه در رنگ‌های سیاه و سفید وارد بازار می‌شود.

گمانه زنی می‌شود که سرفیس دوئو ۲ دارای دوربین جلوی ارتقا یافته نیز خواهد بود. یک ماژول دوربین بهبود یافته نیز برای ارائه تجربه عکاسی بهتر وجود خواهد داشت. سایر مشخصات سرفیس دوئو ۲ در حال انتشار است.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.