فهرست گیک بنچ گوشی موتورولا موتو ای ۲۰ می گوید این تلفن از تراشه یونسکو استفاده می کند

افشاگر مشهور اخبار فناوری، ایوان بلاس (Evan Blass)، اخیراً تصویری از رندر گوشی هوشمند موتورولا موتو ای ۲۰ (Moto E20) آینده را به اشتراک گذاشته است. وی همچنین مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند را فاش کرد و افزود که این گوشی از پردازنده‌ی کوالکام استفاده نمی‌کند. این امر باعث ایجاد شایعاتی شد مبنی بر اینکه موتورولا ممکن است تراشه یونسکو (Unisoc) را در گوشی ای ۲۰ آینده‌ی خود جای دهد. همراه چیکاو باشبد.

امروز، MySmartPrice  اطلاعاتی را در مورد مشخصات این گوشی هوشمند منتشر کرد که می‌گوید این اطلاعات را در فهرست گیک بنچ گوشی موتورولا موتو ای ۲۰ مشاهده کرده است. این فهرست تأیید می‌کند که گوشی آتی موتو ای ۲۰ موتورولا پردازنده‌ای از تراشه‌های یونسکو را در داخل بدنه‌ی خود استفاده می‌کند.

موتورولا موتو ای ۲۰  آینده به عنوان آروبا (Aruba) شناخته می‌شود - چیکاو

مشخص است که موتورولا موتو ای ۲۰  آینده به عنوان آروبا (Aruba) شناخته می‌شود. امروز، موتورولا آروبا در سیستم عامل‌های گیک بنچ ۴ و گیک بنچ ۵ ظاهر شده است که مشخصات کلیدی آن نیز قابل مشاهده است.

هر دو لیست نشان می‌دهند که این گوشی پایین رده دارای تراشه یونسکو با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 است.

البته در این لیست به وضوح ذکر نشده است که کدام تراشه یونسکو در داخل بدنه‌ی موتو ای ۲۰ نصب خواهد شد اما به احتمال زیاد، می‌تواند مجهز به SC9863 SoC باشد که با فرکانس ۱.۶  گیگاهرتز کار می‌کند.

مشخصات گوشی موتورولا موتو ای ۲۰ - چیکاو

مشخصات گوشی موتورولا موتو ای ۲۰ بر اساس شایعات

موتو ای ۲۰  (شماره مدل XT2155) دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با کیفیت اچ دی پلاس و بریدگی قطره‌ای برای تعبیه‌ی دوربین سلفی است. وضوح تصویر 720 در 1600 پیکسل و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را ارائه می‌دهد. این تلفن که از تراشه‌‌ای ساخت یونسکو قدرت می‌گیرد دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی خواهد بود و به طور پیش فرض نیز با سیستم عامل اندروید ۱۱ در بازار عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند موتورولا موتو ای ۲۰ (Moto E20) - چیکاو

باتری این گوشی هوشمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت. دوربین جلو این گوشی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی ۵ مگاپیکسل کیفیت خواهد داشت و ماژول دوربین پنل پشتی گوشی نیز شامل یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی خواهد بود و یک لنز ۲ مگاپیکسلی نیز با آن همراه خواهد شد. حدس زده می‌شود که این گوشی هوشمند، در واقع همان تلفن همراه لنوو کا ۱۴ (Lenovo K14) باشد و در بازارهای منتخب نیز عرضه خواهد شد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.