اولین تصویر از اولین تبلت اوپو که دستگاهی بالا رده است، فاش شد

تقاضا برای تبلت که در دورانی که بسیاری از مردم جهان مجبور به خود قرنطینگی و انزوای جمعی شده‌اند، به شدت افزایش یافته است. اکنون بسیاری از تولید کنندگان مجبور به ارائه راه حل‌های جدید شده‌اند.. پس از تبلت‌های هواوی و شیائومی‌، که امسال معرفی شده‌اند‌، اقلام جدیدی توسط برندهای فرعی BBK به نمایندگی از ریلمی، اوپو و ویوو در حال آماده سازی است. اگر دستگاه‌های دو مورد اول تبلت های مقرون به صرفه‌تری هستند، اکنون اوپو، با توجه به شایعات جدید، دستگاه برتری را برای عرضه به بازار آماده می‌کند. همراه چیکاو باشید.

این امر امروز توسط شبکه‌ی توسعه‌دهندگان Digital Chat Station اعلام شد و تصویری از نمای جلو این تبلت را نیز به اشتراک گذاشت. به گفته وی، این تبلت به بخش گران ‌قیمت بازار تعلق خواهد داشت. در این تصویر می‌توان دید که این دستگاه دارای حاشیه‌های ظریفی در اطراف نمایشگر است که تا حدودی یادآور تبلت هواوی میت پد پرو ۱۲.۶ (Huawei MatePad Pro 12.6) در اذهان است.

صفحه نمایش اولین تبلت اوپو  - چیکاو

نسخه ویژه رابط کاربری اوپو یعنی ColorOS 12 برای تبلت‌ها نیز معرفی می‌شود که شامل پشتیبانی از ایستگاه اتصال و ویجت‌های دسکتاب‌‌های رومیزی است که می‌تواند عملکرد سریع را ارائه می‌دهد. همچنین بر ایجاد یک اکوسیستم از طریق ارتباط نزدیک با تلفن‌های هوشمند، ساعت، هدفون و سایر ابزارها تمرکز خواهد کرد. هنوز زمان بندی برای عرضه اولین تبلت اوپو مشخص نشده است.

 

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.