هواوی نوا وای ۶۰ با نمایشگر ۶.۶ اینچی، دوربین سه گانه و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

از گوشی نوا وای ۶۰ هواوی (Huawei Nova Y60) در آفریقای جنوبی رونمایی شد. این یک تلفن هوشمند میان‌رده است که با مشخصات کلیدی مانند نسبت ابعاد کشیده، ماژول دوربین سه گانه با حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی، حافظه داخلی با ظرفیت زیاد و یک باتری حجیم وارد بازار این منطقه خواهد شد. در اینجا تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت نوا وای ۶۰ هواوی را می‌توانید مشاهده کنید. همراه چیکاو باید.

مشخصات و ویژگی‌های گوشی نوا وای ۶۰ هواوی

گوشی هواوی نوا وای از ۶۰ از ابعاد 165 در ۷۶ در ۹.۲ میلی متر بهره می‌برد و وزن آن نیز 185 گرم است. این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD TFT با رزولوشن HD پلاس و ۷۲۰ در 1600 پیکسل است. در نمای جلو این گوشی می‌توان یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 را در قسمت وسط لبه‌‌ی بالای نمایشگر و در داخل بریدگی قطره‌ای پیدا کرد.

ماژول دوربین مربع شکل موجود در قسمت پشتی آن دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر است و یک واحد فلش LED نیز در این مجموعه دیده می‌شود.

گوشی نوا وای ۶۰ را، هواوی به طور پیش فرض با اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری EMUI 11.0.1 ارائه می‌دهد. تراشه‌ی هلیو پی ۳۵ مدیاتک نیز در داخل بدنه‌ی این گوشی قرار گرفته است که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی همراه می‌شود. این دستگاه دارای فضای ذخیره سازی و درگاه کارت حافظه microSD است تا کاربر در صورت نیاز بتواند میزان حافظه‌ی گوشی را افزایش دهد. هواوی برای این گوشی از یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

مشخصات و ویژگی‌های گوشی نوا وای ۶۰ هواوی - چیکاو

نوا وای ۶۰ هواوی دارای سنسور اثر انگشت است که در لبه‌ی دستگاه نصب شده است. این گوشی برای علاقه‌مندان به موسیقی، مجهز به فناوری صوتی Histen 6.1 شده که می‌تواند کیفیت صدای بالاتری را ارائه دهد. نوا وای ۶۰ ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi، بلوتوث، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری خروجی صدا برای هدفون را نیز ارائه می‌دهد.

قیمت و در دسترس بودن نوا وای ۶۰ هواوی

گوشی نوا وای ۶۰ هواوی در آفریقای جنوبی با قیمت 207 دلار آمریکا عرضه خواهد شد. این دستگاه در رنگ‌های مشکی و سبز (Crush Green) در دسترس قرار خواهد گرفت. در مورد این که آیا این دستگاه در بازارهای دیگر نیز در دسترس خواهد بود یا خیر، تاکنون اطلاعاتی به دست نیامده است.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.